Godmorgon 28/11
Men vad är det här… är det något i luften? Igår sov jag hela natten och halva dagen mer eller mindre. Nu har jag sovit tills… nästan nyss :S
Haha, ja mamma somna om 35minuter, jag o min syrra somna oxå om typ hela tiden:)

Jag håller med, det har varit mkt sova de senaste dagarna! Skönt att höra att man inte är ensam…
Grannen håller på med något obegripligt meck också, det liksom dånar med ojämna mellanrum, det hela stängdes av (?) mellan 22-23 igår kväll men sattes på mellan 7-8 imorse. Låter som någon form av tryckpump. Extremt irriterande och ja de väggar vi s a s delar (atriumhus) leder ju ljudet ganska bra…:( Får se hur länge det håller på, annars får man väl ta sig ett snack, och ja de andra borde ju också reagerar, vi är ju fyra hus som delar ett par väggar…
Ikväll ska vi på "Nu är det jul igen!" med suveräna sopranen/imitatören Maria Möller med gäster. Jag tror det blir jättebra!

Och fantastiskt bra var det!! Hon lyser verkligen, maria Möller, man blir så glad bara man ser henne, och sjunger så otroligt bra och förstås imiterar klockrent:)) Och så omgav hon sig med så duktiga medmusikanter - helt suveränt var det!! Rekommenderas!