Klöspelare från Ellos
Vi beställde häromdagen denna klöspelare från Ellos. Tyckte det var ett bra pris (799+250 kr frakt) och att döma av kommentarerna verkar den prisvärd.
Nyfiken på om någon här har köpt en likadan eller någon annan från Ellos?
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
#1 Kul! Den ser ju väldigt mysig ut av bilden att dömma 

#3 Kul att kunna tipsa någon
Ja, jag letade efter en pelare till ett bra pris, men som ändå var rolig. Är lite smått orolig att min ena pissenisse ska kissa på den, så ville testa med en billigare variant först och främst. Lycka till med kattungarna!
#4 gnid in/spraya med kattmynta innan så låter den kanske bli o pinka in den
..
S*Winsnes Wilda
Har en likadan som blondifire, SUPER bra är den =) Katterna ligger i den jämt nästan. Och klöser förstås, tycker att det är bra kvalitè på deras klösmöbler :)
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Den var billig för att vara köpt i Sverige:)
De jag har nu är köpte på Macca.dk (auktionssida) medan de levererade till sverige och betalade då 400 kr/st för mina 2 som går till taket.. Det var inklusive frakt.. Nu börjar de bli slitna så jag ska försöka mig på att buda på tyska ebay tänkte jag:) Mina katter har sån fart så jag måste ha modellen som går till taket.. annars välter de i katternas framfart..
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Har samma som blondifire och är supernöjd! :)
Jag har varit och kollat på Tyska e bay och där ska det vara gratis leverans och superbilliga klätterställningar. Jag vet flera som beställt och leveransen tar ca 2v.
Vet även att dom sälj något dyrare på blocket men ändå billigt om man jämför med priserna här i Sverige.
#5 Tack för tipset, ska prova det.
Vad kul att det var några som testat och gillade dem!
#10 nej det är inte gratis leverans :) men jag har köpt en och den kostade ca 800:- den var nästan lika dan som #8 ska kolla om jag har kort på den, bra är den o fin alla säger wow vilken klösmöbel vad kostar den (de tror ju en sån där skitdyr över 2 lök så säger man priset :D )
Oj, tack för den infon! Jag skulle dock jättegärna se ett kort om du har för jag är såå sugen att beställa en därifrån. Sitter och bläddrar mellan alla fina ställningar dom har där :-).
Har fått hem log in men är tydligen inte allt för bra på tyska :-).
Du som beställt…..kan man välja färg?
Tack igen för infon!
Denna har vi :) mycket fin och den uppskattas. Det bästa är med dessa pelare är att man kan köpa delar till den :) (kan men alla tror jag) så klöser allså katterna mycket på just en kan man köpa ny peldel o vips är den som ny igen :) Jag köpte flera lösa delar o skruvar o gjorde en hög pelare till min svärmor den andvänds till att klättra i till en hylla som är på hennes inglasadebalkong :)
Tusen tack för kortet och jag kommer troligen att köpa en sån!
Tack för hjälpen!
Och förlåt till TS att jag snodde din tråd men det var kanske bra info till fler?

#16 träden i #14 skruvar man upp den översta delen mot taket så de kan inte falla omkull:)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

#16 nej de faller inte duns i golvet :) dels om man kan skruvas de upp/fast man gängar fast det mot taket. Men här har vi för högt till taket så vi kan inte göra så, ändå står den stadigt fast vi har ju ingen tungviktar katt o bara en fis med :) nu ska jag be en göra en kloss så jag ändå så det ska gängas :) Jätte lätt var det oxå att bygga ihop den det trode jag inte kollar man ritning samt på våran var det bokstväver på varje del så det var smidigt bygge :)
#15 Ingen fara för min del 
Jippi! Fick precis samtal från DHL om att våran pelare kommit! Hoppas vi hinner hämta den idag!

Låter jättebra med tyska ebay, var inne och kikade och det fanns ju jättefina! Min tycka är dessvärre inte så bra, men levererar de alltid till sverige eller är det bara vissa saker? jag fattade nästan ingenting som stod där:P
Lätt att bygga ihop. Men luktade konstigt, fast det försvinner väl efter någon dag. Ska speja lite kattmynta också.
Blev direkt poppis hos katterna. De har klättrat, lekt, klöst, sovit och haft sig. Råttan som följde med och hängde i ett snöre höll givetvis inte längre än en halvminut dock 

#24 … "Matte, den VAR lös! ..Jag lovar!!"
#25 Ja, vi blev supernöjda allihop! Hoppas du blir det med din med.
#26 Haha ja det var väl något sådant som for igenom hans huvud av bilden att döma