Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 598 ggr
Pia
0

God förmiddag 20 november

Och tiden går, snart är det december…

Idag skulle jag ha haft möte med coachen, det blev uppskjutet tills imorgon. Så nu funderar jag på vad jag skall ta mig till idag då… Eftersom jag hade jobbat så duktigt inför dagens möte känns det lite som om luften gick ur ballongen…

Här är vädret lite soldisigt, fuktigt och ganska ruggigt.

Ha en bra dag!

Anne
0

God förmiddag! Jag har ingen aning om vädret, för jag sitter i en biosal hela långa dagen. Idag är det budgetsammanträde i Nacka kommunfullmäktige, och jag sitter för första gången som folkvald. 9-22.30 ska vi hålla på! Och jag ska upp och prata.. vid sju, åttatiden ungefär. Lång dag…

Pia
0

Men oh, ska du sitta och ladda hela dagen, jag blir trött bara jag hör det nästan… Lycka till!

Att tro att ni får lunchbio på vita duken är väl att hoppas för mycket förmodar jag…;)

Veduran
0

Hejhej… har ännu en dag skjutit upp alla papper som behöver fyllas i och skickas iväg… *suck*

Har skött mammas hund några timmar när hon skulle tvätta bilen, hon (Madonna alltså) är jätterädd för Vilda men vågar lite smått nosa på Theo.

Vi har nyss ätid dubbelpannerade lövbiffar med kalkon och ost imellan, var inte lika gott som vanligt så jag börjar misstänka att en förkylning är på väg.