Höst-tävling
Här nedan läggs bidragen i hösttävlingen in, läs mer här.
Tävlingen är som vanligt endast öppen för medlemmar här på Katter iFokus.
Senaste dagen för bidrag är den 15 november 2006.
Förtydligande, som framgår av artikeln:
Temat för motivet på bilden är "Katter & andra djur". Inte så knepigt som man kan tro, tänk på att begreppet "andra djur" kan tolkas ganska fritt…
Välkomna!

Här är alltså tävlingstråden där bidragen skall läggas in, det blev lite strul vid publiceringen där ett tag…

Sån söt-Oskar! Men var är katten…?:)
Jag tolkade "Katter och andra djur" helt fritt ;) Så nån annan får stå för katten :P

*s* Bra!

Tack för söta bidrag!

Jag är inte så petig, ett eller två, det blir ju bara en vinnare ialla fall:)

Vackert:D

Ha, ha, den var bra, Edda:) De tycks hantera situation bra!

*leer* Ja de tyckte den var väldigt intressant=) Det syns inte men Feztiz biter spindeln i ena benet=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Oh, vad fint:)

Men så söta, Anli, synd att det inte finns någon liten katt i bild bara…:)

Inga fler bidrag??

Så sött:)
Synd att jag inte kan vara med. Jag har ingen katt ännu. Jag längtar efter henne. Era tävlingar verkar så roliga!

Men då har du ju något roligt att se fram emot, Randa! Du har ingen annans katt du kan fota så länge, det är helt ok det med, bara man följer temat:)
Nej tyvärr, Pia! Jag känner ingen som har katter. Jag har i och för sig hört att min faster har katter hemma. Men jag träffar henne nästan aldrig. Jag har heller aldrig sett att hon har haft katter de få gånger jag har varit hos henne. Nej, så det blir nog till att vänta till januari…

Pia ! Hur många bilder får man bidra med ?

Även om det bara blir en vinnare, så är det väl enklast att säga två bidrag per/medlem. För tänk om det bara skulle svämma över annars…
Tack för bidraget, Rolf.

Välkommen till Katter, Linda!
Och tack för den fina bidragen:)

Men så stor han blivit, så söta de är ihop, tack:)

Inga fler bidrag på temat - Katter och andra djur?

Tack, Veduran. Men det måste ju bero på att du fotade underifrån…;)

Ska ut och fotta katterna nu i veckan. :)

*S* ja det borde ju bero på det Pia… men allt annat i bilden är ju precis som det ska… rätt vinkel, rätt håll… nä jag får det inte att gå ihop. Blir något att fundera mera över :P

Åh vad gosigt, Randa.
morris och akvariet var en väldigt vacker och harmonisk bild. Gillar den skarpt!

Åh, jag har ett bidrag som passar perfekt till katter och andra djur men just nu sitter jag på jobbet…. Hm, undrar just om jag kommer ihåg det tills jag kommer hem 

Tack, husmansost! :)
det är svårt att fånga vissa ögonblick på bild, men ibland lyckas man :)

Mysmys bilder, MeMyselfandI:)
Tog bort mitt bidrag då jag missuppfattade
Om jag fattat det hela rätt, bilden ska föreställa katter + ett annat djurslag? Jag har massa bilder på katter och bilder på andra djur, men inga tillsammans…

Jag vill ha in massor med bidrag, så nu hintar jag om att det är ett väldigt täääänjbart begrepp det där med "andra djur". Behöver ju inte vara livslevande, riktiga djur liksom…;)

Nej precis som syntes på mitt bidrag=))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
#Scilla, Aha, nu fattar jag läste inte ordentligt
löste bara Höst tävling och tänkte på tema hösten, och att så här är det hemma hos mig på hösten. Tigrou ligger inne alltså…
#Pia, jag tar bort mitt och ser om jag hittar något annat kort istället.

Helt ok, Tigrou, ser fram emot nytt bidrag:)
Ja precis, du hade ju verkligen tolkat till det, Edda:)

Åh så fina, helt klart godkända bilder, Tigrou och Hannapanna:)

Haha #60# vad är det förnått i bakgrunden på din bild? ;)
#61 Ehh.. tusan ja trodde inte ni skulle märka! ;) haha De är ju min söta sambo som är med i diskussionen där… 

Men så rart, tack för ditt bidrag, Mannas!

Bara två dagar kvar nu, jag ser gärna fler bidrag!!

Här kommer mitt med boan Timo och katten Mums!

Oj, wow! Hm, namnet Mums förpliktigar…;)

Häftig bild på katt och orm. Boaromar som är så fina :)

Sista dagen idag, inga fler bidrag??

Men det var en liiiiiiiiiiten hund, så söt! :)

Inget hösttema, däremot katt och annat djur…:)
Men så sötisöt då, TacoBelle!

En bild så här i sista stund. Här min huskatt Gizmo och sheltien Dina. De var unga när bilden togs och tyvärr finns ingen av dem i livet längre. Jag fick behålla Gizmo i 16 år i alla fall och han tappade aldrig leklusten som syns på bilden.

Men oh vilken härlig lekbild, #74!
Nu är sista dagen för bidrag förbi, dags att grunna över vinnaren som förhoppningsvis kan koras till nästa vecka…:)

Oh vilken fin bild, tyvärr var sista dagen för tävlingen igår, fjellans…