Katter iFokus

Katter

Etikettandra-djur
Läst 1223 ggr
cillisw
0

Hitta hem!

Ja nu är det snart dags för Hitta hem kl 19.30 börjar det, missa inte det!

oh-la
0

aldrig i livet! skulle inte missa det för något på jorden, fast jag gråter floder och blir helt knäckt över hur folk kan bete sig. skulle vilja ge ett helt fång rosor till var och en av de som är med i programmet och hjälper till!

AutumnWicca
0

Då är vi två, gråter som en barnunge och blir arg över hur folk bara har mage att överge sina djur..

De som arbeter med att tahand om den är otroliga människor!

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

Skruttan-1
0

Vilka dagar visar dom hitta hem? Oh nu har jag missat det 2 gg jag trode att dom visa BARA måndagar men så visa det att ja tidsgar oxå o sen idag med ååååhh. Jag har haft hästar o missat detta prog pga att jag tog in dom vid 19.30 o det tar lite tid för man vill ju gulla med dom oxå. Så nu när jag inte har kvar nån häst tänkte jag att man kan ju passa på o titta på detta nu o gillar ju att se djur som får det bra efter levt i missär.

LinaK
0

Ögonen tårfylldes när den stackars mannen fick lämna över sin nyligen avlidna dotters katt Svenne. Han var så ledsen. Men skönt att den underbart söta katten fick ett fint hem.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

kattiz
0

f*n jag visste jag missade nåt !!

får kolla på animal planet kl 22.00 istället.

Skruttan-1
0

ahh har ju inte den kanalen Skrikandes älska se animal p men där kan man ju se grymt magra djur att dom lever e väl ett under i sig.

Skruttan-1
0

den 20/4 19.30 (måndag) får vi inte missa :D då komemr det handla om detta. På en buss hittas fyra nyfödda kattungar i en påse och man måste hitta en fostermor till dem innan det är för sent. Hundstallet försöker ta reda på vad som hänt en cockerspaniel som hittats herrelös vid en väg. länk http://www.tvinfo.se/show/hitta-hem/1718806/

oh-la
0

Skruttan-1! gå in på tv 4 och kolla tv 4 Replay. där visas alla avsnitt 7 dagar tillbaks. där sitter jag på jobbet när jag inte har något att göra ;) hur bra som helst! och självklart gratis.