Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 1261 ggr
Margona
0

Mina katter

Visar lite bilder på mina 4 Norska skogkatter. Först min första katt, han kallas Smeagol och är snart 5 år. Sedan hans som Amadeus som nyss fyllde 3 år. Sedan hans dotter Sunshine som är 4 månader och sist Skrållan som fyller 2 år i sommar.

DSCN5835.jpg picture by Migeln

Bebbarna022.jpg picture by Migeln

Bebbarna044.jpg picture by Migeln

DSCN5807.jpg picture by Migeln

J-Parnebo
1

naw, riktigt fina kattar har du Glad

cillisw
0

Åh vad fina dom är! Jag ska med köpa en Norsk Skogkatt. :)

Ledin
0

Vilka snyggingar :) Skrållan var fint gillar dessa ränder, är det lite rött i henne eller är det solen som lurar mig? har du fler kort på sötnosarna.

Margona
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 Ja visst är det rött i Skrållan hon är ju en paddaSkrattande. Visst har jag flera bilder på dem.

Amadeus

Smeagol

Skrållan

Bebbarna002.jpg picture by Migeln

Sunshine

GetAttachment.jpg picture by Migeln

spiritedaway
0

Så fina katter :)

[SusannaK]
0

Oj oj sicka skönheterKyss

Ledin
0

där ser man ju lite mer av hennes röda färg :) fin tös. fast alla andra var ju jätte fina med :) ställer du ut dom oxå?

Margona
0

#7 Ja jag ställer ut dem ibland men inte så ofta. Hanarna är utställda till CH respektive PR, de har även blivit BIV och den ena NOM vid ett tillfälle. Skrållan är utställd två gånger som kattunge med ett EX 1 och ett EX 2 som resultat. Sunshine har nästan nyss flyttat hem till mig så hon är inte utsälld.

ingela78
0

Å vilka fina!! Jag har oxå skogisar är helt såld på den rasen :)

Ledin
0

kan inget om utställningar :S men det går bra med andra ord ;)

MartinaFrick
0

Jättefina!

Elega
0

Wow! Älskar denna vackra ras. Är det svartsmoke Smeagol är? Riktigt fin var han iallafall. Tyckte verkligen om Skrållans färger också. Jättehäftig. Jag gillar alla vackra färger som finns i rasen.

Margona
0

#12 Smeagol är svartsmoke och en underbar kille som i mina ögon är riktigt finSkrattande

LinaK
0

Så fiiina kissar :) Alla var superläckra, men Smeagol var riktigt fin, har blivit förtjust i svartsmoke:)

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

cillisw
0

Smeagol, vilken goding! Kyss Flört