Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 529 ggr
Scilla
0

Godmorgon 30/10

Sitter och väntar på att min sambo ska komma hem från USA. Han borde komma inom 40 min nu. Vi ska ha mysmorgon och ta det lugnt…

Ska provsmaka bröder från igår nu, hoppas det är gott!

Titti
0

Godmorgon.

Nu har jag skickat karln min till stan, så jag har huset för mig själv. Har tänt alla lampor och satt på radion. Tycker det är obehagligt att vara ensam hemma. Visserligen är Vimsan någonstans, men men….

Vimsan väckte mig föresten 05 i natt och ville ut. Nää, hon har inte ändrat till vintertid.

Vad ska jag göra idag? Tror bestämt att jag ska fara och se brorsans nyinköpta hus. Tar mor min med, hon vill se det. Och eftersom jag ska se efter Jr, så måste han komma med han oxå. Annars så tänker jag börja på en stickning idag. H´mmm… Visserligen har jag några ligger halvfärdiga, men dom kan jag fixa en annan dag.

Ha en bra dag.

EddaM
0

god morgon, Atos sitter i knät o vill vara med. Muspilen är väldigt rolig. Vad han växer den lilla. Och varje dag kommer han med en smutsig nos. Vissa modeller är visst sådana=) Förkyldingen har ju kommit tillbaka o jag mår inte så bra men jag skall ut till stallet sedan o avmaska Doriz så det är klart innan hon åker.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Veduran
0

Rackarns… imorsse när jag duschat klart och famlat efter glasögonen i vanlig ordning så ramlade ena glaset ur och gick i 5 delar. Tur jag har mina gamla men ser konstigt med dessa. Har ju fått mindre närsynthet och mer översynthet sen jag köpte de här gamla. Mina "nya-nu trasiga" är väl lite över 2 år men jag ska åka in och höra om man kan reklamera dem. Det har varit en massa jox med glas och spänning och sånt ända sen jag köpte dom. *ge mig en miljon någon ;)*

Pia
0

Har haft en kompis på "lunch" och så delade vi på den lilla tårtan som blev kvar från igår:) I samband med att hon lämnade sin lilla hona hos en av mina hanar. Hanen som ft ligger under soffan istället för han tyckte det var läbbans med besök… Tror det löser sig när det blir kväll och lilltjejen börjar kuttra efter sällskap:)

Annars skall jag bara skriva och pyssla idag tror jag. Ganska skönt att inte känna några måsten.

Veduran, du vet, just nu har de två till priset av en på Blic/Specsavers. Glasögon alltså. Och så finns det ju någon form av optiker på nätet som har bottenpriser på glasögon, minns ej adressen dock. Fast man måste väl få recept från optiker "live" först förmodar jag.

Titti
0

Jahapp. I morgon blir det att "knäcka" en vinflaska och äta tårta. Kom ett domstolsbeslut idag (igen, nr5 i år), visserligen inget skadestånd blev det, men ändå en fällande dom. Skrattande Så jag är jublande glad.

Anne
0

Jag är liksom kompisen som fick komma hem till Pia på tårta och lunch, och kattlämning :)

I eftermiddag ska jag in och äta goood sushi och gå på bio med min mamma: Djävulen Bär Prada tänkte vi se.

Pia
0

Nähä, vem är du?? :)

Anne
0

Eller har du hunnit med en till dejt? ;)

Jenka
0

Wihoo.. Sitter vid min egen data *glad* :D.. Min kära bror har fixat en ny hårddisk till mig, så nu ska datan förhoppningsvis funka :D.. Känns så skönt att slippa dela data.

Annars idag kommer jag nog inte göra så mycket.. Bara ta det lungt och slappa som vanligt :P..

Pia
0

Precis, här går det undan, lunch på löpande band och dito honor i alla rum *nästan smärtsamt vitsigt*:)

Scilla
0

Men Pia… Räcka ut tunganSkrattande

Pia
0

*fnissar uppsluppet*

Och om någon undrar, så nej, det finns inte löpande honor eller ens honor i varje rum:)

Titti
0

Nu - äntligen - har jag fått låna min mors kamera. Så det kommer nya bilder på Vimsan inom kort. Det lovar jag. Skrattande

Vad beträffar vinet som jag skrev om i #5 så finns det inte mera. Orsak? Berättar det en annan gång.

Murre_Uddiz
0

Hej hopp!

Idag va jag i stallet som vanligt…närå! Tippen, kisse i stallet, kom in med en dåd mus, och började äta upp huvet p´å den! BLÄÄÄÄ

Sandra
0

#1 Men Titti, klockan 5 är inte "natt"… det är "morgon"… då går jag upp för att göra mig klar för jobbet ;P

Det är kämpigt på måndagar, extra mycket tycker jag, tycker inte ni det också? Jag gjorde inte många knop på jobbet idag kan jag säga. Pratade mest =) Och jag har fortfarande ont i munnen efter mitt tandläkarbesök i onsdags. Kan inte öppna käften ordentligt efter sprutan, och jag har sår längs med hela tungan i underkäken. Jätteskumt för såhär har det aldrig varit förut. Det är den där J***a tandläkarens fel!

Pia
0

Sandra, men fy sjutton, den där tandläkaren låter inte helt kompetent, eller satte han bedövningssprutan i en muskel? Svalkande glass kanske kan dämpa det onda och ge lite tröst…?

Sandra
0

Jag får inte in en glass i munnen… Hon är inkompetent ja, ändå jobbar hon för folktandvården. Hur som helst, så pratade jag med en kollega idag, och det visade sig att han gått till samma tandläkare som jag i förra veckan. Han har SAMMA problem som jag har. Sår i munnen… kul. Det onda har nu spridit sig ner i halsen också. Känns som knivar. Har aldrig varit med om nåt liknande förut!

Scilla
0

Ring dit, så ska det inte vara! En kompis till mig blev felbehandlad för några veckor sedan och fick pengarna tillbaka.

Sandra
0

Hoho!!! Tänk om jag skulle få tillbaka mina 2500:- bara för att hon va fumlig o typ paja hela käften på mig *flin*

Pia
0

Usch, håller med Scilla!