Katter iFokus

Katter

Etiketterkattstatusdjurskydd
Läst 610 ggr
Pia
0

Sims har blivit med husdjur

Datorspelet Sims har numera blivit med husdjur också;

> Spelet fokuserar mest på katter och hundar men det finns också en del > andra djur som man kan skaffa sig. Hamstrar, fåglar och fiskar gör sina > ägare glada, men de är inte lika interaktiva som hundarna och katterna.

Läs mer här

Någon som spelar Sims?

Jenka
0

Det var länge sen jag spela det spelet, min syrra var dock helt galen i det, hon har ett flertal av dom spelen :P

Pia
0

Min frissa pratar varmt om det, hon har skaffat sig virtuell hund nu också, dock blev den så liten så den inte syns…:)

EddaM
0

Jag spelar sims i mobilen, ganska roligt men den e ju tabax på basic så att säga=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Bima
0

Jag har spelat Sims 2 i snart två år och skaffade Husdjuren igår. Det är hemsk svårt att sluta *s*

Hannapanna
0

jag är beroende av sims! *svär* :D

Pia
0

Och jag hade nog bara hört namnet men inte fattat vad det var innan frissan lyriskt berättade om det för några månader sedan, där ser man…:)

Ni som har husdjuren då, vad har ni skaffat för något?

Hannapanna
0

kissekatter! :D Och hund.. och så ville dottern i ena familjen prompt ha en "gullhårshamster" eller va tusan dom kallar de.. ser ut som ett marsvin för mej.. :)

Pia
0

Fascinerande vad det finns…:)

[Theriss]
0

Ooohja jag spelar det ofta… haha. Tycker grafiken är riktigt snygg på djuren faktiskt, och jättekul att man får uppfostra dem och så. Jag har skapat turkisk van och somali för de raserna hade de inte med i listan (plus en cavalier king charles spaniel). Det som är lite dåligt är att man inte kan göra dem så långhåriga bara, men det är väl i och för sig inte så jätteviktigt. De ser ju i alla fall en aning långhåriga ut =)

Hannapanna
0

haha Theriss! jag har också försökt skapa en cavalier! :D

Murre_Uddiz
0

Spela det jätteofta förr, men nu är det typ aldrig

*en som tröttnat på sims*

Cathy
0

Skönt att höra att det finns ett antal fler än jag som spelar.Men jag har de gamla spelen.Men min kollega pratar varmt om de nya.Hon säger att grafiken är mycket mycket bättre i dem.. Men jag kör mina gamla . Finns katter och hundar i dem med juu :-)

Randa
0

Jag har nu provat det nya djur-spelet och det var roligt. Jag valde att göra en katt i rasen Brittiskt korthår eftersom det är vad min blivande katt är. Jag valde att ha samma färg som henne också.