Nån som vet?=)
Nån som vet nån bra sida på internet som har fina klösträd till bra priser? mvh/madde
Jag köpte mitt på Tradera och är helnöjd. Betalade 1600:- inklusive frakten och fick det levererat till dörren. Vet att de har massa olika modeller där så det kan vara värt att ta en titt.
Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus
www.zooplus.com har billiga träd i olika storlekar. Gratis frakt med DHL till Sverige. Vi ska snart köpa ett därifrån, måste bara bestämma vilken modell och höra om det är nån mer i vänskapskretsen som ska köpa för eventuell samfrakt.

Hoppsan så billigt för ett så stort=) det var inte dåligt, jättefint klösträd
tack för tipset=)

e-bay har många modeller..

Tack för alla tips=)
Tycker du att det är stabilt? Vår äldsta katt väger nu sex kilo, men han ska gärna kunna använda det om han skulle väga så mycket som 8-9 också.

#6 det somannika har hos sig (mitt egentligen) de håller och är stabilt för 10kilo iaf =) min pojke hoppade runt i det dagligen =)

#7 Ja, hon gav mig adressen till sidan och träden ser verkligen bra ut.

#9 de trädet som hon har är köpt i sthlm på en butik men tror de är inköpta från e-bay eller liknade.. finns samma modeller där iaf..
på blocket finns de även företag som säljer nytt och beg..
#11 Då ska jag kolla på ebay också. Där handlar jag ofta! ^v^

#10 tror mitt är lika som ditt och de fick ja till bra pris tyckte ja.. tror ja betala 7-800kr för de..

Tyska ebay och säljaren jago24online tror jag att han heter. Jag budade hem ett takhögt från honom i höstas och det gick på runt 650:- inlusive frakt från Tyskland