Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 1639 ggr
Tigra
0

Nån som vet?=)

Nån som vet nån bra sida på internet som har fina klösträd till bra priser? mvh/madde

Snurpan79
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag köpte mitt på Tradera och är helnöjd. Betalade 1600:- inklusive frakten och fick det levererat till dörren. Vet att de har massa olika modeller där så det kan vara värt att ta en titt.

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

elyse
0

www.zooplus.com har billiga träd i olika storlekar. Gratis frakt med DHL till Sverige. Vi ska snart köpa ett därifrån, måste bara bestämma vilken modell och höra om det är nån mer i vänskapskretsen som ska köpa för eventuell samfrakt.

Tigra
0

Hoppsan så billigt för ett så stort=) det var inte dåligt, jättefint klösträdGlad tack för tipset=)

Singo-Torpet
0

e-bay har många modeller..

Tigra
0

Tack för alla tips=)

elyse
0

Tycker du att det är stabilt? Vår äldsta katt väger nu sex kilo, men han ska gärna kunna använda det om han skulle väga så mycket som 8-9 också.

Singo-Torpet
0

#6 det somannika har hos sig (mitt egentligen) de håller och är stabilt för 10kilo iaf =) min pojke hoppade runt i det dagligen =)

EddaM
0

Köpte ett på Tradera, billigt o bra =) Dessutom älskar katterna det =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

elyse
0

#7 Ja, hon gav mig adressen till sidan och träden ser verkligen bra ut.

EddaM
0

Och här ligger min hane Leo o funderar. =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Singo-Torpet
0

#9 de trädet som hon har är köpt i sthlm på en butik men tror de är inköpta från e-bay eller liknade..  finns samma modeller där iaf..

på blocket finns de även företag som säljer nytt och beg..

elyse
0

#11 Då ska jag kolla på ebay också. Där handlar jag ofta! ^v^

Singo-Torpet
0

#10 tror mitt är lika som ditt och de fick ja till bra pris tyckte ja.. tror ja betala 7-800kr för de..

Leorag
0

Tyska ebay och säljaren jago24online tror jag att han heter. Jag budade hem ett takhögt från honom i höstas och det gick på runt 650:- inlusive frakt från Tyskland Flört