Godmorgon 20/10
Tänk att jag vaknade den här tiden av mig själv idag :) *nöjd*
Efter kaffeslurken ska jag faktiskt ta och röja upp lite här, börja sy färdigt dom där *himlarns* överdragen till rottingstolarna och sen kanske göra lite annan nytta.
Igår efter jag varit på jobbet med papper och efter det apoteket så åkte jag iväg till Coop. Skulle på Zoo där och köpa kattmat och DÅ hittade jag äntligen skrammelmöss. TJOHOOOOOO tyckte Vilda, riktigt kul små leksaker det ^^

;) oj, jag tror bestämt alla sover idag! :)
Godmorgon mittidan.
Sover inte idag - men däremot farit tvärs över Åland. Jr har ju umgängeshelg med sin mor. Är så konstigt tyst i huset, ingen som håller "låda".
Vet nog vad jag gör i morgon i alla fall. Sover, kanske - i alla fall kommer jag att vara väldigt lat.

idag har jag jobbat… denna förkylning tar knäcken på en.. inte mycket man orkar ska jobba hela helgen…

Go kväll, jomen visst var det en riktig sov och slödag idag…:) Nu hoppas jag på massor av energi till helgen istället!
Jahapp.. Då var du slut då.. Ingen mer ridning på islandshäst med skolan.. Synd att det skulle sluta med en regning dag, vi som red ut och allt :P.. Kul var det och jag kommer sakna hästarna och personalen..
Annars har jag inte gjort så mycket idag och kommer nog inte göra så mycket heller. Slappa framför någon film kanske..
Gokväller. Ja så här mitt i veckan hinner jag ju inte skriva gomorron. Idag masade jag mig till arbetet efter att ha varit hemma och snörvlat och kraxat tre dgr. Skulle nog varit skönt att sova vidare i morse men det gick nog i alla fall bra. Fick gå till ena sonens jobb för att hämta min bil som han fick låna då han måste lämna i sin egen på verkstad. Därefter åkte jag till mina föräldrar. Fick höra att pappa skulle till hälsocentralen för han mådde inte bra. Trodde själv att han hade drabbats av influensa men se oj vad fel man kan ha. Han hade fått bältros och pga det åkte han på en stark penicillinkur.
Nu är det fredagkväll och jag har sovmorgon i morgon. Hoppas då att kattorna beter sig lite vänligt att jag verkligen får sova åtminstone till 8.

#7 Oj, massa snö…. redan! Hoppas det dröjer länge än innan den kommer hit :)

Oj, oj oj, säger jag också, *burr*.
#7 Åhh va härligt.. Jag vill me ha snöö :D

OJ, snö? Här nere går jag fortfarande med min vårjacka….!
Idag har jag hållit i ett muntligt föredrag och det gick över förväntan. Ikväll har jag haft en grym huvudvärk som vägrar gå över….Nu ska jag snart sova!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Här har det regnat. Nej, inte vinter!:S Fast snart e det höstlov:)

Ischa för *hålla* såna muntliga föredrag, läskigt ju…
Vad blev av den här fredagen då… inga överdrag blev sydda idag heller. Har mest skrotat runt och nu ska jag skrota isäng. Har inte varit på biblioteket ännu och inga inköpta böcker heller. Tog en genomblick i bokhyllan och nu ska jag lägga mig och läsa en bok som jag köpte 1986 med namnet "Vem är Nora Prentiss"
Godnatt alla vakna så hörs vi :)