Kattungar
Har tagit lite bilder på min kompis kattungar, om någon vill se
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Herregud så söta!! :) Usch man blir så sugen på att skaffa kattunge igen när man ser bilder som dessa :P
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Oh jösses så underbara, jag som älskar gula katter också :D
Ja, blev själv sugen på att ta hem en i början :) Men nu är de riktigt jobbiga, så då ångrar man sig liiite :)
Vilket fint fotoalbum på allt å alla! Älskar kattungars uppsyn och deras *miner*, haha…Pappa Vincent är så lik en katt vi hade för 7 år sedan, precis samma fina blick som vår Totte.
#4 Tack så mycket :) Ja, man blir så glad av att titta på dem, de är ju för härliga. Vad kul att du kände igen din gamla katt i Vincent :)
Ja jättekul, och har jag hittat en till gammal kär vän här, så märkligt!
Kul! 
Vilka underbara bilder både på kattor och hundar. Fick lite roligt att du har en hund som heter Hulda. Det kallades jag då jag studerade i handelsskolan och då jag jobbade på en städfirma. Men din Hulda är nog sötare än vad jag är (hi hi hi)
Tack! :) Hihi, roligt att du säger det. Vi har alltid kallat min lillasyster för Hulda, hur många kan ha det smeknamnet liksom :)
men gud så söta! är alla sålda redan ?
En ska bo kvar och resten har nya hem :)
okej, min bror är ute efter en grå långhårig hane.. och dom hade ju en =) synd! =)

VIlka fiina vilken duktig fotograf du är <3
#12 Hoppas han hittar "sin" katt snart ändå :)
#13 Tack så mycket! :)
Den enda flickan i kullen flyttade till en annan kompis till mig och den ena creme hanen till en släkting till kompisen.
Min kompis behöll en av kattungarna och den ser ut såhär idag
Jättesöt :)
Typiskt! Jag kan inte se bilderna! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com