God eftermiddag 14/10
Nämen, ingen som startat tråden idag inte…
Seg dag idag, grått och kallt. Ikväll blir jag bjuden på fin middag och teater, det tycker jag låter bra för en lördag…:) Och det är inte ens min födelsedag, än.
Har ni något särskilt på agendan för… hm, eftermiddagen, kvällen? Eller har ni redan gjort något lördags-kuligt kanske?

Har haft besök här på förmiddagen samt varit och handlat. Får ju passa på när man har skjuss! :)

Själv ska jag plugga i stort sett hela dagen. Ska hålla i en muntlig uppgift i 20 minuter nästa vecka som handlar om föräldrar till barn med funktionshinder. Vädret är så himla fint, så man vill ju inte alls sitta med detta….
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Jag har jobbat i stallet hela dan sen kl.8 *halvt död*. Här är det kallt o blåsigt, men liiite sol
Lite stel hehe…jobbade i fredags oxå.stööön…
Snart (om några timmar), ska jag äta middag,pappa har plockat kantareller ,så det blir det på macka+middag. :) Sen e det väl tv:n;)
Go kväll.
Här har det tagits lugnt idag. Har ju varit ledig från jobbet ju. Men i morgon ska jag jobba. Har haft min yngsta brorson här en stund. Karln min håller på och lagar mat.
Vimsan har varit mest ute idag. Hon kommer väl som utskjuten ur en kanon när hon vill in sedan. Släppte ut henne 07 i morse. Då tyckte hon att jag skulle släppa ut henne.