Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 660 ggr
Engla
0

Det gör ONT!

http://www.sydostran.se/002.lasso?id=36503&lay=nyheter Jag finner inga ord. Jag vill bara gråta!Gråter

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

EddaM
0

Ja tyvärr så är vissa människor sådana att de gör sådant. Gråter

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Scilla
0

Det otäckaste tycker jag är att det är såpass vanligt som det är. Jag skulle verkligen vilja träffa någon som dumpat sina kattungar sådär. SE hur en sån människa ser ut. Fråga hur dom tänkt egentligen. Det är så overkligt för mig. Jag menar, vill man inte ha dom, kan man inte åtminstone slå ihjäl dom eller nått? Istället för att dumpa dom levande i kontainrar, grovsoprum, i skogen osv…

Jenna-Gun
0

Jag blir inte bara ledsen. Jag blir så in i h………te förbannad.

Hur kan man göra så.

Jag är så helt främmande för att jag någonsin skulle kunna göra något liknande. Är så rädd om mina katters väl och ve.

Pia
0

Scilla, håller med, hur ser de ut, vad är det för människor, hur förklarar de sig, kan de stå till svars?!? För tycker man det är helt acceptabelt och ok så kan man naturligtvis förklara sig utan problem…

Veduran
0

Har sett den här tråden hela dagen men inte vågat öppna den för jag tänkte att det kanske var en till sån jobbig film. Men nu har jag läst… :(

Fruktansvärt är det, så svårt att förstå!

Titti
0

Gråter

Sessan1
0

GråterGråter

[helenal]
0

:( HEMSKT…tyvärr är det mer huskatter som blid dumpade än raskatter,jag menar inte att man sja dumpa raskatter också mend et e hemskt att se hur lite huskatter är värda..

Murre_Uddiz
0

Ars.l människor!!Skrikandes

Morgan10
0

En del av er är säkert inte inne på hittekattsidorna på nätet men kan meddela att upphittaren av kattungarna även den veckan fick pris som veckans bleking i SR blekinge http://www.sr.se/blekinge/nyheter/artikel.asp?artikel=954132

Personen/familjen ifråga tog även för inte så länge sedan en kattunge permanent via KKS, Fantomen sedermera omdöpt till Morrison (ni som besöker KKS sida känner igen det). Fantomen samt kullkompis hittades bara några dagar gamla dumpade i en container i Kristianstad.

Tala om vardagshjältar!

Mvh
Morgan/KKS
www.kks.nu

Ferret.YinniZ
0

GråterJa! sådant är så himla hemskt! min mamma kom hem en dag för några år sedan med en katt som hittades i en container!:( hur kan man göra så mot de söta små liven?!

Men hörde även en gång om en katt som hade fött sina ungar i containen….vet itne varför hon valde den platsen…men det kasnke var varmt och skönt?=)

Pia
0

#10 (Morgan) jo då, det hela är redan uppmärksammat i tråden

Mitt i allt elände…