God eftermiddag 6/10
Oj, nu såg jag att ingen startat tråden för idag, uj, uj. Så här blir det en eftermiddagstråd istället.
Själv ägnar jag största delen åt dagen till att sticka och virka lite på sluttampen för helgens marknad på Zeta's trädgård. Hoppas vädret blir bra, marknaden är ju utomhus…, tänk om det blir för kallt och regnigt…:/ Söndagen ser lovande ut, men lördagen vete sjutton…
Och alla ni som är i slutförberedelsefasen inför helgens kattutställning på Solvalla, hoppas ni får en bra dag!

God eftermiddag!
Har haft en lugn dag med lite disk- o städpyssel.
Vädret är grått och trist och katten är sur och uttråkad (just nu sover hon iaf).
Jag sitter och skriver på lite alster.
Hejhej! Jag har precis varit och köpt ny Kattsand. Passade på att investera i en liten polotröja åt min frusna kattstackare. Förmodligen blir det vilda protester, men det kan ju vara värt ett försök. Hon fryser så mycket ute nu, och eftersom vi inte är ute så mycket får hon knappast någon vinterpäls att tala om… Haha, jag som brukar tracka hundägare…

Inte glömma foto på den lilla i tröja…:)

Har varit i skolan hela dagen. I kväll blir det Idol och massvis med kattgos!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Foto finns numera i denna tråd ;)

Lugn och rätt händelselös dag… nu ska jag ta och dricka the *kors i taket…JAG?!* bryggt på fänkålsfrön :)
Har varit i stallet med skolan idag.. Nu är det bara två gånger till vi ska rida islandshäst med skolan :(.. Känns tråkigt.. Men men.. Trött är jag och somna strax efter att jag kom hem… Så resten av kvällen kommer jag bara ta det lungt, kommer nog ta det lungt hela helgen :P
Go kväll.
Har varit med och fört Jr idag. Han har umgängeshelg hos sin mor. Dessutom var vi provade den nya Resaturangen i Godby. God pizza fick jag där.
Blir inte så mycket att sitta vid datorn ikväll för jag är trött. Dessutom så ska jag få igång diskmaskinen. Jag förstår inte - disken diskar inte sig själv 
I morgon kväll så ska jag till min bror och äta kräftor och räkor. Förr var jag inte förtjust i dessa "äckliga" djur. Men ju fler gånger jag äter ju godare blir dom för min gom. Fast godaste köttet är i kräftklon - tycker jag - och den klarar inte jag av att knäppa. Grrr.