Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 956 ggr
Engla
0

Stolt matte

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag var Ängla och jag ute och gick i sele och koppel, och då passade vi på att ta några foton. Lyckades få ett himla fint kort på min prins! Fler stolta mattar eller hussar, därute? Glad

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

kickboard
0

Han ser väl ganska stolt ut själv också.

Liknar min Elis i färgen, förresten.

EddaM
0

Jag är väldigt stolt över mina katter. Älskar dem väldigt mycket. =) Och Willow kan gå i sele med=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Sessan1
0

Fina katter ni har :)

KattKram/

Sessan1

Veduran
0

Nej, några stolta gå ut i selebilder har jag inte tyvärr. Isåfall blir det "se skräckslagen ut i sele-bild" dom har ingen vana…

jessicakarf
0

Fin Ängla i gröngräset!

Aslan gillar att gå ut i sele närsomhelst. Frodo vill bara gå ut sent på kvällen när det är lite lugnare. Tulda gillar det inte alls. Har köpt ett 8 meters flexi och Aslan är väldigt glad över det!

Engla
0

Vilka underbara och vackra katter ni har!

UlrikaA
0

Min veterinär berättade om sin granne, som har en helig birma. Han är ute och går med henne i två timmar varje dag. Jag är imponerad!

Pia
0

Vad fina de är allihopa!

Nej jag har ju inga som går i sele, men jag är stolt öerv dem ändå, i trädgård såväl som inomhus:)

UlrikaA, oh, det imponerar på mig med, två timmar…

Engla
0

Tycker det är så mysigt att ta ut Ängla i sele när vädret är så där riktigt härligt!

coockie_87
0

jag brukar ta med en katt när jag ska ut och gå, jag varierar med vilken katt… =)

Pia
0

Gulligt:)

Fija
0

Jag har försökt lära Franz å gå i sele ändå sen han va liten. Han blir ju snart 5år. Men han e en riktig fegis. Han vill inte alls vara ute. I stugan får han ju vara ute lös. Då lägger han sej nån meter från bron å äter gräs ett tag sen går han in. Han är en riktig fegis.

[helenal]
0

hur får mkan dem att vänja sig vid koppel?jag skulle gå ut på gården.. de ble så rädda att de klöste mig:(

coockie_87
0

Helenal, låt dom ha det på sej inomhus först, och sen ta ut dom när det är fint väder, på en gräsmatta eller nått, och låt dom bara få nosa och sånna saker, sen så går man längre och längre

[helenal]
0

okej.men de biter i själva kopplet ich när jag ska låta dem g så lägger de sig ner! jag lyckades få ut dem en gång när mamma va me.. då kom en stor hund så de blev skit rädda… jag bar upp dm och sprang upp tre trappor.

provade igen i igår..så fort vi kom ut i korridoren så hörde de massa ljud ioch sprang in igen"suck"

coockie_87
0

men låt dom gå om kring med själva selen inom hus nån dag, el lite då och då

[helenal]
0

ok=)