Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 734 ggr
coockie_87
0

lägger sig era katter....

när ni/du går och lägger dej??

mina bebisar brukar alltid lägga sig när vi lägger oss. =) som idag när jag låg och kolla på tv i sängen hade jag 3 katter jämte och på mej… känns så otroligt mysigt =)

Veduran
0

Theo är en sån "ligga nära matte" katt. Han kommer alltid störtande när jag håller på att göra mig iordning för att lägga mig. Vilda kommer hoppandes med sitt sugrör för hon vill leka en stund först, sen lägger hon sig också i sängen. Theo vill ligga första halvtimmen på min mage, sen brukar han gå ner till fötterna. Vilda är inte så där att hon vill vara upp i en, utan kommer ibland och gosar.

davidia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja jag har en kisse som kommer och lägger sig i sängen när vi går dit.jätte kelig är han men han är så stor o tung så det blir jobbigt ibland.

Destany
0

nej inte direkt.. de busar ett tag först men sen kommer de tassandes o lägger sig hos mig

Jenna-Gun
1

Ja för det mesta lägger sej katterna när vi lägger oss. En gosestund meddem som vill det annars ,bara ligga nära.

Sessan1
0

Tror att alla katter är olika när det gäller det.

Min Tarzan brukar komma upp till mig då och  då  föra att "prata" en stund, både när jag ska lägga mig och en stund när jag ska upp dagen efter. Samma gör Sessan. Ingen av dom andra två gör det, förutom Chicko som lägger sig vid sidan om istället.

Mimmi har aldrig gjort så.

Pia
0

Jag har ju inga katter i sovrummet, de flockas kring mig i soffan istället när jag ligger där och kollar på TV - det är mysigt, oftast, innan det kan bli för tungt…:)

lothus1
0

Japp, speciellt min Lotus kommer på stört och lägger sig bredvid mitt huvud. Han lägger ena tassen på min hand o så sover vi =o)

EddaM
0

Ja alla katterna lägger sig i sängen när jag gör det. Och när jag sitter i soffan o tittar på tv så ligger de för det mesta omkring mig=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

kemikal
0

Först kommer alla till sovrummet för att busa lite. Sedan brukar Pluto lägga sig i hallen, Lillan någonstans i sovrummet men inte i sängen, Kisse lägger sig i sängen ibland men kan också ligga lite här och där i lägenheten, beroende på humör. Sedan kan de komma och gå lite under natten, men det är Kisse som sover oftast i sängen.

Bima
0

Oh ja, och det spelar ingen roll vilken tid på dygnet det är. På nätterna sover de tills vi går upp och om man tar en liten tupplur på dagen så dröjer det inte länge förrän båda två har krupit upp i sängen bredvid eller på en och sussar sött de med. :)

coockie_87
0

katter är så underbara djur =)

LinneaG
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ena ligger nästan alltid och sover på datorn och Tigge brukar nästan alltid sova i sängen med oss.

[helenal]
0

mina katter f¨r inte sova i sovrummet..men de VILL,de jamar hela tiden:( de läggr sig vid elva tiden..vaknar vid fem..:S

modellflickan
0

Mina småttingar brukar sova ihop med mej och min sambo rätt ofta. Hela sängen full med katter Mysigt värre.Flört

[helenal]
0

önska mina också kunde de:(