Kattass
Katters tassar är väl bara för gosigt och spännande, från att ha varit mjukt tassande, kärvänligt trampande, klösredskapsklösande så kan de förvandlas till veritabla dödsbringande redskap (om ej kloklippta) om det vill sig riktigt illa…
Men med klorna indragna och i viloläge, ja då är de bara så söta, så söta. Jag har ingen egen bra närbild på kattass, däremot tipsar jag gräna om den här otroligt söta, lortiga lilla tassen på Tigers Deluxes hemsida. På den sidan finns också många fler fullständigt sagolika kattbilder!
Har ni några foton på söta kattassar?

Åh vad vad gulligt, nu måste jag väl ta mig samma och fota lite tassbilder själv…:)

åh, vilka fina bilder. Ska se om jag kan smyga mig på Leo då han sover och fota lite tassar.

Åh så gulligt, reddie!

Välkommen till Katter, Midas! Så klart du skall bidra med en tassebild - de ser väldigt söta ut och i min favoritfärg créme:)

Det är lite svårt att säga med bilder, för mig ser han créme ut, men det kan ju vara just bilden som bedrar:)

Men vilken supercool bild!!:)

Ännu har jag inte lyckats få till någon riktigt bra tassbild - men det kanske någon annan har??
Måste ju försöka jag oxå att fota mina katters tassar ngn dag!
Hoppas jag lyckas, HM
Tasselitass/
Sessan1
Hej på er
Jag kan inte låta bli att visa mina katters gosiga tassar.
Mjauuuuuuuu
Jenna

Puttes tassar var då för extrasöta, så knubbiga och blå:)
Vilket gulligt collage, Jenna_Gun:)

#20 du har verkligen visat på både det mjuka, go'a med en kattass och det farliga med klorna, fin bild:)
#21 vilket mysigt trampande!

18 ja va gulligt
#19 Tackar. Gillar Puttes tassar, dom ser verkligen knubbiga ut med tanke på att Putte är smal :P

Jerker har stora supermjuka tassar. Han kan obemärkt komma och lägga sig på oss när vi sitter i soffan med sina fjäderlätta steg.
JANIS däremot har hårda små tassar som han klampar fram med, bokstavligen :o)
När kissarna ligger i knät så kan jag inte låta bli att pilla på deras tassar…dom är ju såååå lena och mjuka *mmmm*
Här har ni alltså Janis små hårda tassar…..jämför med Jerker ovanför så ser ni skillnaden :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Åh så ljuvligt, måste fota mina persertassar tror jag, de är så go'a - men jag föredrar nog ändå Janis (den fyrbenta…;) tassar, de liknar nämligen brittassar väldigt mycket, alldeles rund och knubbiga *myyys*:)
Wow, vilken jättetass, hur charmigt som helst!

#28 Nja jag betackar nog mig från att se den tvåbente Janis "tassar" *skratt*
Det är skillnad på hår och hår *asg*
Exoten har ju brittkisse i sig ju så det är klart tassarna ser ut som hos en britt :o)
Med risk för att låta makaber nu men jag skulle vilja ha en katt tass hängandes i nyckelknippan precis som det finns hartassar….men luuugn mina kissar kommer inte hoppa på 3 ben ;o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

#29… jo jag betackar mig nog också för den synen…:o)
Och nöjer mig nog med en kattass på magen eller mot kinden än en i nyckelknippan…;)
#30 vilket gulligt tass-collage:)
#31 men nog är det för sött, när de lägger "armen" över huvudet så där…:)

Två vita små tassar med ljuvliga rosa trampdynor, de ser så ofördärvade ut…:)

Gulligt värre:)

hihi har ingen bild på tassar men jg har det bak på mina skuldetrblad 2 st eheh fan fina tatueringar!

vad häftigt Lalle, inge bild på dom/den???

Nopp jag har ju inte det! men kan ficka det nån dag!
mvh//elin