Trötta katter...

Gud vad underbar

Precis så där underbart tvärtrötta blir ju kattungar, vilken fantastisk ögonblicksbild!
Har hur många bilder som helst på trötta kissar…de sover ju ganska många timmar om dygnet trots allt, liten som stor:)

Hmm den e inte död va??

haha, sååå gullig och så typiskt småttingar.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jättesöt, Ann:)

reddie, bild # 7 var ju så obetalbart mysig:))

#11 Åhh en så söt liten katt som har somnat i skon! =) Lillepus har aldrig sovit i mina skor men jag har haft en liten musunge som har övernattat en gång. Var den kom ifrån vet jag inte men den var jättesöt och jag släppte ut den innan någon av katterna hann sätta klorna i den.

Pia- vilken sötnos till katt!!!

Oh, så mycket söta sov bilder. Hur i himelens namn kommer man på att somna i en blomkruka. hihi
Audiatur et altera pars

Den blomkrukan (med innehåll) köper jag gärna av dig. hihi
Audiatur et altera pars

Bilden på Leo var verkligen fin! Ser ut som en riktig livsnjutare:)
Bima, vilket rart namn på bilden "kärleksknyte":) Söta bilder!
Och Lotta är alltid pälsig och söt förstås:)

Det är så härligt att katterna - precis som vi - sänker garden när dom blir trötta. Till och med de mest överspända katterna kan bli som gosedjur när Jon Blund kommer smygande… :)

Var är bilden?

vad många fina och söta bilder,,,,, katten är helt underbara..särskilt kattungar..tvärsomnar vart, hur och när som helst 

Lilla trötta lurvet, med de där underbara små persertassarna alldeles pälsiga även under tassarna…:)

Trötta, sovande katter måste vara ett av världens mest tacksamma foto-objekt, med tanke på hur många, långa timmar de tillbringar sovande under sitt liv.
Tack för alla gulliga foton, hela raden ner, vilka livsnjutare de är, kissarna:)

Herregud tänk att sätta sig på den toan en mörk natt vilken överaskning det skulle kunna bli!

*s* ja så långt tänkte inte jag… Nu ser jag hela scenariot framför mig, inte en vacker syn…:)

:) Det var också en bra sovplats för katt.

Tack för alla fina bilder på Sten, Hannapanna!
Tänk så mycket de sover katter, 18 timmar/dygn har jag läst någonstans… Fast ibland känns det inte som så mycket…:) Däremot vet de sannerligen att ta vara på stunden och verkligen koppla av!

Inte lätt att vara liten kisse med stor gipsat ben, tur att man får njuta lite av solen ialla fall…:)

Gulliga allihopa!
fijja, du har likadan grå filt som jag:)

Det är så härligt med de där kissarna som visar total avslappning och tillit och kan slockna precis överallt, Anton ser för go' ut:) Fick han ett nytt hem sedan?

Vad mysigt de har det ihop, Bima:)

Små pälsiga knäppisar allihopa:)
Här finns en bild på en supertrött ButteBolis efter ett superlångt spaningspass i rastgården på landet!

Även polismissar behöver sova ut, arbetsamt jobb:)

Men oh så mysigt, PimThe Great:)
trötter:)
va e Ziggy för ras?
Både Ziggy och Rozzo är Cornish rex
för de har väldigt gosig p'äls va=?
Jaaa
väldigt gosig päls
Mjuk, vågig eller lockig, silkeslen, väldigt kort utan täckhår det har bara underull, lättskött
hehe. va söta-

Tar vara på alla de små stunderna gör de minsann…:)

Tungklumpen Barbus har somnat på strykbrädan

Coockie: Vad go han är disel.=) Underbar=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

hehe tackar EddaM, jo jag har haft och kommer ha mycket roligt med han, riktig knasboll är han =)

neh så söööt =)

Knäppisar - har man sagt det förut, eller…:)

Pia: Ja katter o mattar oxå för den delen kan vara riktiga knäppisar=)))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

#98 Hittade jag min katt i den ställningen skulle jag allvarligt misstänka att hon hade dött =))

hehe jo det hade jag me trott, men jag är så van vi detta nu =) har massor med roliga bilder på han =P

vet ni kattvänner…har suttit o tittat på de mest ljuvliga bilder..på trötta missar o andra är sådär typiskt katteskojiga!!
Tänkte på kissen i toan som någon visade här, hade jag satt mej där en mörk natt hade man nog fått hjärtslag innan man förstod vad det varit;-)
Här ligger min Lassie, lite trött o visar allt han äger o har:-O)
?
Om man tänker på att siamesen är en hysat stor kille på iaf 5 kg.