Det hände något hemskt idag
Jag körde över en katt i morse när jag var på väg till verkstaden. Jag såg den aldrig, kände bara en duns, och när jag tittade bakåt så låg den där på vägen. Jag stannade bilen och gick fram till katten men den var redan död när jag kom fram. Den hade inget halsband så jag visste inte vad jag skulle ta mig till, men som tur var kom en polisbil dit och de tog hand om katten och skickade iväg mig.
Usch, vad hemskt det var. Jag ryser fortfarande när jag tänker på det. Och vad skulle jag ha gjort om den varit svårt skadad? Jag hoppas jag aldrig råkar ut för någon liknande igen.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_

Oh nej, stackare! Men vilken tur att polisen kom och tog hand om den.
Men stackare, så hemskt :(
Det är nog det värsta man kan råka ut för, om man är ärlig djuvän vill säga.

Vad hemskt det måste ha varit för dig. Tyvärr så är inte alltid katter så smarta o springer rätt ut i vägen trots att det kommer en bil. Och det är inte så lätt att undvika dem alltid. Synd om både dig o den lille katten.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Åh, det är verkligen min skräck, att köra på en katt! Tycker så synd om dig… Synd om katten också, och kattens ägare.
Tur att det finns människor som du som stannar bilen och tar ansvar för det som hänt. När jag hade utekatt brukade jag säga att om någon kör på henne fruktansvärt men sådant går inte alltid att undvika. Om den personen däremot skiter i att stanna och inte tar sitt ansvar, då kan jag aldrig förlåta det. Du är inte sån.

Oh nej, så hemskt! Vilken tur att polisen kom dit.
Usch, usch vad sorgligt, jag som blir alldeles förstörd bara jag ser påkörda djur på vägarna, vet inte hur jag skulle reagera om jag körde på något litet djur, fy bubblan…
Man kan ju inte göra så mycket mer än att försöka hitta ägaren/kontakta polisen. Så jag kan bara hålla med ovanstående, i en ledsam situation så agerade du ju rätt!

stackars dej ,,,det måste vara bland det värsta man kan vara med om, vilken tur att polis kom o kunde hjälpa till..det gick fort för missen o den lider inte längre..det är den enda lilla tröst jag kan ge..