Godmorgon 2/10
Åh, riktigt mysigt att vara uppe en liten stund före sonen, dricka morgonkaffet i lugn och ro. Annars brukar jag vänta tills han åkt till skolan innan jag kliver upp, varken hans eller mitt morgonhumör går ihop riktigt :D
Disken blir dagens göra eftersom den inte blev igår :S Verkar bli en sådan där dag när man bara vill kura under täcket med en bok :)

Jag håller med dig Veduran, det är en sådan där dag man vill ligga i sängen o läsa. Typiskt höst väder. Willow håller fortfarande på o är mamma. Om jag skulle ta upp Atos o gosa med honom står hon o skriker. Och igår kväll höll vi på att bli galna då hon jamade o kuttrade hela kvällen o inte var hon lågmäld. Tokiga lilla katt säger jag bara. Vaknade i natt utav att jag fick kramp i vaden o den gör fortfarande ont. Men jag kunde inte komma upp så fort o ställa mig för först skulle jag ju flytta på fyra katter som låg i sängen. Dagen ser ut att bli lat ialf=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Här får man stiga upp vid kl 7 för att sonen ska iväg till skolan..men vi ska inte klaga..har skolskjuts så när han kommit iväg går man o lägger sig en stund igen:-)
Vaknade dock i natt av ett mjauande under sängen..Mari den donnan, klarar nämligen att öppna fönster! Hon tar tassen o fixar upp haspen, under utflykten hade hon hämtat hem en råtta som hon högljutt visade sin stolthet över…här blir det till att binda fast hasparna med snören i fortstättningen..på nätterna vill vi ha våra pälklädda yrväder inomhus!
En fin dag väntar i Småland, höstsolen ser ut att vara på sitt bästa humör och vi lär få en härlig dag i smålandsskogarna:-)

Uj, vad läbbigt, en råtta under sängen, Sidentass…:/ Och så har katten mage att vara stolt över det…:)
Själv har jag sovit gott och länge, skönt! Ute är det bara regnigt och höstlikt nu, idag blir det nog till att se mycket film tror jag. Bok eller film, något kulturellt ialla fall..:)
Idag ska jag bara ta det lungt. Måste dock plugga till idrottsprovet vi ska ha på onsdag :/.. Sen kan läsa lite eller se nån film. Får se vad jag hittar på..