Grand-Prix
Jag har bara hört dåliga saker om Grand-Prix, men dem har ju så fina saker! Någon som har något bra att säga så jag kanske vågar beställa därifrån?
Samma här, har en dålig erfarenhet av dem. Skulle köpa en sitthylla till min kanin. Och då hade dom satt på för lite frimärken på paketet så jag fick betala typ 20 spänn extra eller något. + att det var inslaget i en sopsäck ;)
Men säger som du, dom har ju så fina saker!!
När vi får hem våran valp ska jag testa att skicka efter därifrån en gång.
Vad är det för saker du har hört om Grand prix?
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Har köpt saker från dem två gånger, första gången var helt ok, inget att klaga på. Men andra gången var helt knasig. Hade beställt saker till akvariet, däribland en slang som skulle vara tre meter. Förutom att det tog en månad innan dem skickade sakerna (som fanns i lager enligt hemsidan) så var slangen 3 dm… Gick till en lokal djurbutik och köpte en slang där. Dyrare men i alla fall rätt längd.
Men visst har dem fina saker!
Oj var lite skillnad på tre meter och 3 dm! Det är det som är det luriga med att köpa från internetbutiker. Man vet aldrig vad man får hem.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

har bara hört massa dåligt.. så ja har hoppat över att handla just av dem, finns ju många med liknande sortiment som inte har deras dåliga rykte som verkar stämma tyvärr…

Oj, vad hemskt. Jag har hört om folk som har fått helt fel saker och aldrig fått hem sina rätta saker trots betalning och påtryckningar och att leveransen tar väldigt lång tid.
Vet ni någon internetbutik med liknande sortiment som är att rekommendera?
Å nej! Jag som har beställt saker därifrån, för 2 veckor sedan.

Jag har bara beställt en gång,,
blev nöjd, men dom missade att skicka bonusprylen till mej, inget jag brydde mej om så egentligen bara det att det är ju trist när det står att det ingår.
Jag beställde inte så mycket, bara en bur och en mittavdelare, så så mycket fel kanske man inte kan räkna med då.. :-S
//Linda