Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 853 ggr
andreaholm
0

släppa ut katten

Har hört att det finns en massa idiotiska männsikor som slår ihjäl katter!:O  Tex så blev min kompis katt ihjälslagen för ett par dagar sedan… :( Vågar man verkligen släppa ut sin katt?? Jag bor iochförsig i ett ganska lugnt område men man vet ju aldrig vad männsikor kan få i huvudet..:/ hur skulle ni gjort??

MonicaLagerquist
0

Mina katter får vara ute i sin kattgård eller följa med på promnenad i koppel.Finns inte en chans att jag skulle släppa ut dom på egen tass.Det finns så mycket farligt och så gott om knasiga människor.

Stolt ägare till tre La permer

[LucyInTheSky]
0

Jo det finns idioter överallt..

Jag har innekatter nu men om jag flyttar till lugnar ställe så kommer dom få gå ut. Tror på att dom mår bra att få gå ut. Men ute gård är en kanon grej! Då får dom gå ut och är ändå säkra..

Helajna
0

Jag bor på 6e våningen inne i stan.. så här får min kisse vara innekatt så går jag ut i koppel. Är väldigt läskigt med katter och andra människor som gör de illa :(

Uppe hos mina föräldrar får katterna dock gå fria då de har skogen barkom huset… flyttar jag som småningom till ett hus så kommer jag nog att ha en kattgård… det är ett väldigt bra alternativ :)

Amoz
0

Våran katt (och även den innan) vågar inte gå ut själv så det är inget som man behövt fundera så mycket på ^^

Min brors katt gick ute, nu är hon borta. En gammal tant lockade ofta in henne (vi har även sagt till tanten) antagligen har tanten bytt halsband på henne nu med och min bror har flyttat…