Klätterställningarnas Rolls'
Om du har sisådär knappt 2000 sek över så kan du inom de närmaste 10 min just nu fynda den här superskrytklätterställningen från tyska ebay och få den hemskickad till dörren(?).
PS Reservation för att budandet stiger väldigt sista minutrarna då.
Edit: hade uttryckt mig lite oklart!

Ja den var inte liten den. Och för 141 euro så e det ju ganska billigt.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Ja + frakten på drygt 50 EUR, men det är ändå fasligt billigt, men det är klart, jag tror att den säljaren köper in väldigt stora partier av klätterställningar + att han sannolikt har en billig lokal etc vilket gör att han kan hålla nere priserna. Men man får ju inte ens en halv motsvarande ställning i Sverige för det priset :0

Antagligen är det på det viset. Och hade jag haft plats och pengarna så hade jag nog köpt en=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Det är nog inte så jättesvårt att bygga ngt liknande bara man har fantasi tror jag! Man får nog improvisera (stavas det så)
Tänkte jag skulle försöka med ngt sådant till nästa sommar till mina katter
Sessan1

Oj, vad skall man få plats med den då…*grunnar*

Ja, jag skulle få slänga ut bokhylllorna eller hörnsoffan för att få plats =) Men tänk vad skoj dina katter skulle ha med den, Pia!

Som skottsplar skulle de fara upp och ner, och tänk när man har en kull på 6 kattungar…
Jag minns hur överlyckliga fyra ungar var när jag fick hem den allra första ställningen (i sammanhanget väldigt blygsam…) - de slängde sig ut från den, helt dödsföraktande och studsade i soffan nedanför. Vilken live-cirkus!

Ser kattungarna, som hoppar dödsföraktande, framför mig =)
Det krävs en rejäl takhöjd för den pjäsen. 280 cm det är nog i högsta laget för standardtaken här i Sverige

Det har du rätt i Jenna_Gun, dock så är det variabel höjd, mellan 2,6-2,8 meter, på ställningen. Man kan också låta bli att montera den sista delen på den högsta stolpen, mellan takgrejjen och taket, misstänker jag.

Aha, ställningen är för en våååning…:)

Jag skrev ju det: "superskrytklätterställningen" ;)

Ja just det, man fattar långsamt men bra ibland…:)