Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 876 ggr
Jenka
0

Godmorgon 26/9

Ännu en ny dag. Idag ska vi vara istallet i skolan. Annars kommer jag nog bara ta det lungt, chinchillornas burar måste städas men annars har jag inget speciellt som ska göras. Får se va jag hittar på.

Hoppas ni får en trevlig dag!

EddaM
0

Det blev så att jag får hämta hem min lille Atos. Det blir i morgon det=) Att sluta snusa går oxå bra. Men jag är yr lite då o då. Så jag får väl ta en snus när jag skall hämta Atos i morgon. Nu ligger Feztiz i mitt knä o spinner o tittar på mig med sina runda gröna ögon. Hon är så go.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

SallyB
0

Go'morrn!

Vaken tidigt=katten hungrig! Nu har maten serverats och allt är lugnt igen, så nu ska jag nog ta och sove en stund till. Hörde just att i den av våld drabbade byn Midsomer :P har 166 mord begåtts i 50 avsnitt (enl en tittare som räknat). Så det är tydligen inte lugnare att bo på landet jmf med staden :P Samma program annars idag som igår för igår blev det inget av med mina planer av olika anledningar, så det är biblan och lite mat+apoteksshopping.

Ska försöka att ta mig i kragen för att skriva på lite artiklar som jag har i bakfickan (både egna ideer och efter önskemål) och/eller jobba lite på en egen websida som jag ännu inte publicerat, men som är mitt lilla projekt just fn. Har aldrig haft tid att skapa en websida tidigare, så det blir spännande att se hur den blir till slut. Jag kan inte koda själv (skulle behöva gå en kurs - för jag har inte tålamod att sitta och traggla på egen hand även om jag förstår basic hur det går till) men jag har hittat ett gratis 'wysiwyg' program som verkar riktigt bra, med mallar mm (finns även betalversion). Annat som jag borde tatagi *suck* fixa med bilen innan vintern. *suckar igen* Skulle gärna vilja köpa energi på burk.

Veduran
0

Godmiddag! Soligt och varmt här idag… ska se om jag blir motiverad att rengöra akvariet inom närmsta timmen här… :|

Pia
0

Förstår precis vad du menar , Sally, tålamod med datorer är inte heller min starka sida, men jösses så stolt man känner sig när man lyckats ändå…!:)

Pia
0

Dagen började med massage för min del, denna gång en elev som verkade tämligen disträ… Inte så att han masserade dåligt, men han missade visa elemäntara saker som att hålla för handduk, inte överdosera olja, kuddens placering… Känner mig som värsta proffset:)

Sedan blev det jättegod lunch på Lasse i Parken (där jag gick på lekis som liten palt, men numera är ett charmigt fik/restaurang/kulturscen mitt inne i sta'n). Och sedan promenad på Söder och fotografering, nu skall jag se om det blev några juste bilder…

Ikväll skall Sigge flytta till sitt nya hem, så jag skall väl sätta mig och fixa bilder och papper för det också.

Har förresten varit en härligt solig SOMMARdag idag!