Katter iFokus

Katter

Etikettvila-i-frid
Läst 937 ggr
Emelie-E
0

5 månader sedan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Imorgon är det 5 månader sedan min älskade Prins lämnade oss.
Fredagen den 13:e juni så valde han att jaga en skata över vägen. Både skatan och Prinsen förlorade sina liv.

Vi var inte hemma den dagen. Så vi fick inget veta förrän dagen efter. Och självklart sitter man och funderar på hur det hade varit om man varit hemma. Hade han klarat sig då?

Det gör så himla ont. Och jag kan knappt titta i min mapp med bilder på honom.
Jag saknar honom så<3

tuska
0

Jag kan bara beklaga det som hänt.   Men du… skaffa dej en liten katt som behöver dej

Emelie-E
0

I lite mer än en månad efter det att han dog, så fick vi hem två små troll. Dem har hjälpt mig otroligt mycket, men ändå gör det riktigt ont :(
Har till och med hänt att jag har kallat den ena av dem Prinsen när man pratat med dem :/

tuska
0

Jag har oxå en sån där Prins som det skulle göra mycket ont att missta. 

Hoppas dina två små troll får dej på gott humör.  Varför inte kalla dem prinsarna prinsessan  eller va det är för kön på dem.  När jag va liten hadde jag katter alla hette KIRRE

Emelie-E
0

Ja, de två är underbara. Har aldrig haft några katter som har varit så keliga men samtidigt självständiga.
Har två katter till, mamma och syster till Prinsen. Och när man ser dem, kan man ju inget annat göra än att tänka på Prinsen :/

stina63
0

Jag vet hur det känns..Min curre dog i januari i år och det gör ont fortfarande i mej när jag tänker på honom. Men jag har mina fina minnen från honom och även hans hemsida som småpågarna har tagit över. Så han finns där i bakgrunden hela tiden.