Utställning - Huskatt
Jag undrar om det finns några här inne på forumet som ställer ut sina Huskatter? Kan ni inte berätta i så fall hur det går till osv. Jag är nämligen lite sugen på att ställa ut min kattunge till våren. Jag är lite rädd för att man inte blir acceperad när man har huskatt på utställningar, men det kanske inte alls är så?
Jag är sugen på att köpa en raskatt för att ställa ut, men det kaske går lika bra att ställa ut de huskatter jag har.
Berätta gärna lite för mig!

Det går så bra att ställa ut sin huskatt.
För att få ställa ut på SVERAK ska ägaren vara med i en SVERAK anslutan kattklubb.
Katten ska vara över sex månader vaccinerad och från årskiftet även vara ID-märkt och ha ett huskattsbevis som man frå via sin klubb,Vit huskatt ska ha intyg som bekräftar att den är hörende.Huskatter över tio månader ska vara kastrerade.
På IDP så ska katten vara över tre månader vaccinerad .En katt vars ägare är med i SVERAK kan ställa sin katt både på IDP och SVERAK en IDPägd katt kan bara ställas på IDP.
Stolt ägare till tre La permer

jag ställer ut min huskatt och är det någonting du undrar över är det bara att höra av dig.
Å vad bra! Tack!
#2 Vad bra då kanske jag Pmar dig emellan åt när jag kommer på lite frågor!

det tyker jag du skall göra