Godmorgon 25.9
God morgon 25.9!
Tänk att tom jag är uppe med tuppen ibland :) Sitter här och väntar på att doktorn ska ringa….
Igår kväll när jag lagt mig så satt Vilda i sängen och kikade på mig, Theo hade somnat vid fötterna. Men Vilda satt och satt och sen när jag kikade på henne såg jag att hon sov… sittandes. Sneglade på henne i nästan 5 minuter innan jag faktiskt kunde konstatera att hon faktiskt sov. Var tvungen att väcka henne lite försiktigt så hon kunde lägga sig, såg inte så bekvämt ut tyckte jag :)

Haha ja det händer att någon av mina katter somnar sittandes. De brukar svaja lite o om man sedan väcker dem försiktigt lägger de sig ner. De är för lustiga de små. Det verkar bli en kanon fin dag i dag o jag har några ärenden på stan. Jag kan tillägga att jag slutade med en dålig ovana igår(snusa) för att ha mer pengar över till den lille som kommer=))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Ohoj,
Här är det (som vanligt) soligt och fint väder. Önskar jag bodde i ett land där det inte blev mer vinter än så här.
Sov ganska länge idag. Idag står lite shopping (mat o dyl) på schemat. Har också tänkt mig till bibblan.

Tummen upp för dig Edda M, tänkte sluta med det eländet jag med… snart… :S
Javisst borde det vara så Sally. Ryser nästan när jag tänker på kalla, mörka vintern. Men någon månad kunde det få vara snö, men sen vår igen :D
God morgon på kvällen klockan har hunnit bli 19:09. Åkte iväg till arbetet i vanlig ordning men åkte hem tidigare pga en himla huvudvärk som jag dessutom vaknade med. Attans huve. Nu är huvudvärken dock väck men jag är nog lite trött.
Var ute med Joppe en god stund då jag kom hem sen då jag gick in med honom tog jag ut Jomsan en stund och det kändes riktigt bra. Hon går som en hund. Träffade en granne som precenterade sin nya kisse för oss, en 16 veckors norsk skogskatt (tror jag). Jättesöt.
Nu ligger mina små juveler och sover på soffan och jag skall gå å se på tv och göra ingenting mer i kväll. Hejsvejs.
God morgon kan jag ju inte säga - får bli Godkväll istället.
Hade en "bitsk" katt i sängen i morse, men hon ledsnade att bitas efter en kvart. Så sov jag en liten stund till. Hon håller på och lär sig att matte får man inte upp hur tidigt som helst på morgonen. Men just nu är hon rysligt snäll. Tror bestämt att jag ska köpa en papperskasse åt henne, hon ligger i en plastkasse (bland alla garnnystan) just nu och det gillar jag inte så mycket. Hon ser riktigt söt ut.
Gissa vem som har stressat runt på jobbet idag. Tror bestämt att jag räknade fel i "tidschemat" eller annars är det så enkelt att jag städade mera än vad jag räknade med.
Salonger, toaletter, sjukhytten… Men snart är det ny turlista och då får kapten, styrman och chifen städa själva. Färjan tar ju inte mera än 250 passagerare, så den är ju inte så stor.
Måsta ju hem för karln skulle på Hem & Skola möte, annars skulle jag nog blivit kvar 2,5h till. Jr, mor min och jag var till biblioteket och lånade några böcker. Men nu är det läxläsning som gäller här för oss. Eller om det blir Godnatt saga för min del. Ska försöka hålla mig vaken medans Jr läser läxan. Jag är ju helt totalt zzzzlut.
Hade föresten maten färdig när jag kom hem. Jätteskönt.