"Ny" forumgrupp: God Morgon
Efter tips så har jag nu lagt in de mysiga God Morgon-trådarna i en alldeles egen forumgrupp. Jag har också lagt dem så att de endast kan läsas av medlemmar på Katter.
Skulle vara tacksam om ni kan kolla så ni ff kan läsa dem när jag flyttat över dem till sin egna grupp!

Jag hittar inte ens gruppen? Men jag kanske måste logga ut och logga in igen för att den ska synas?
Dock måste jag komma med lite klagomål, jag skulle föredra inte fullt så många olika grupper/kategorier, som det är nu. Känns snart som om det är en kategori för varje inlägg, och för somliga av oss som har tendens till dyslexi blir det lätt lite blurrigt att titta på. Men det kanske bara är jag som tycker så?
Jag hittar heller inte gruppen 
Jag har ju visserligen uppdaterat datorn idag och startat om den flera gånger. Men ändå inte.

ja jag skulle skriva om den nya lilla pojken=))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

God Morgon-gruppen är (åtminstone skall den vara det för alla medlemmar…) en mörkröd grupp mellan Djur-relaterat och Hipp hipp hurra!
Testa att logga ut, om det inte fungerar för medlemmar att se den så är ju något fel…
Bra att du kommer med synpunkter på grupperna, Sally. Visst kan det upplevas som många, det har även en annan medlem påpekat. Vore jättebra om fler ville komma med synpunkter på upplägget!
Anledningen till att jag utökat antalet grupper är att jag personligen tycker det är urjobbigt och tidsödande att leta igenom de riktigt stora grupperna efter ett visst inlägg (som man inte alltid lyckas hitta gm "Sök") som man vill tipsa om.
T ex "Att ha katt", "Att bli med katt", "Kattbilder & fotografering", "Kattens hälsa" omfattar så väldigt mycket. Därför har jag valt att "stycka upp" dessa i exempelvis "Beteende hos katt", "Bortsprungna katter", "Kastrering" m m. Det blir ju lättare att bläddra och söka efter inlägg man kan tänkas ha nytta av själv då.
Men vilka forumgrupper tycker du är onödiga, Sally? Kanske är det några du tycker kan klumpas ihop? Eller några du tycker saknas?

Usch så irriterande, då får jag flagga för att något är fel…

Har loggat ut o in två gånger nu men den finns tyvärr inte.
S*Luddhuvet´z

Möjligen kan den, p g a att den är en "specialgrupp" ligga allra längst ner i forumet för er medlemmar, under "Vila i frid", scrolla ner och kika…
Så länge lägger jag ut dagens tråd "offentligt" och försöker få det fixat.

Nej den finns inte där heller.
S*Luddhuvet´z

Aj, då, då går jag och "klagar":)

haha ja det får du göra då=)
S*Luddhuvet´z

Nix, ser inte heller den gruppen trots ut/inloggning(bara för att bekräfta liksom :) ).
Ja, Pia jag har inte tänkt så långt som vad som kanske kan grupperas ihop, utan det är mer diffust att jag tänkt för varje ny grupp som tillkommit att 'hoppas det är sista gruppen nu' ;)
Jag ska fundera på om det är några som jag tycker skulle kunna samlas i en och samma grupp. Samtidigt har jag anat din tanke bakom uppdelningen, varför jag inte tagit upp mitt lilla 'klagomål' förrän nu.

Nu har jag "klagat" och så flyttar jag ut gruppen i offentlighetens ljus igen:)
Fundera lite du på det Sally, medan jag grunnar på om man inte kunde starta nya forumgrupper för kattens olika kroppsdelar, vad sägs om "Tass", "Svans" "Ögon"…;)
Nu hittade jag gruppen - när den har dykt upp i "offentlighetens ljus" 

Ja nu har jag lagt ut den igen, jag gjorde en lite missbedömning av vad som menades med "endast för medlemmar" det var inte så enkelt att lösa som jag trott…:/
Men ja, ja, får väl se till att göra det lite "exklusivt" vid tillfälle en annan gång…:)

"…medan jag grunnar på om man inte kunde starta nya forumgrupper för kattens olika kroppsdelar, vad sägs om "Tass", "Svans" "Ögon"…;)"

:)
Nu har jag förstått hur man gör det här med grupper öppna endast för medlemmar, trixigt värre, nu när vi blivit så många… Men jag ger mig inte, återkommer i ärendet:)
Visst finns God Morgon

Nu synligt för alla ja, men min tanke var att det bara var vi medlemmar som skulle kunna läsa den gruppen (och andra så småningom), en lagom exklusiv skara s a s. Dock var det ju lite trixigare att lägga upp gruppen så än vad jag hade trott… Men det kommer:)
Dock kommer ju ingen av alla medlemmar att märka någon skillnad, gruppen kommer att se ut som vanligt bara osynlig för alla icke-medlemmar är det tänkt.

Så där ja, nu skall det vara kirrat! Om ni kan se God Morgon-forumgruppen nu, alla medlemmar, så är den alltså inte synlig för icke medlemmar…

Fungerar det nu?!? Det borde det verkligen!!

Sorry!!!
Jag ser ingen godmorgon grupp :(

Jag blir sååå trött:(
Lägger ut den som vanligt, så får man väl ta det när det funkar som det skall…
Nu ser jag en god morgon grupp :D

Nähä…:)
Joohoo, den är mellan Djur-relaterat och Hipp hipp hurra! :D

Oj då…;)

Ja den syns! :D *bekräftar lite så…*