Utställning #3 - enfärgade katter: vinnare utsedd!
Det här är en utställningstråd då man ställer upp med bild på sin katt efter ett bestämt tema.
Vinnaren får bestämma vad nästa tema ska vara och utse nästa vinnare. Tävlingen avgörs en vecka efter att den har startats.
#1 Tema: Maskad. Vinnare: Lueur
#2 Tema: Tiger. Vinnare: Anne

CRX Fritz som är helvit och 8 månader på bilden!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Så bra att ni lyfte den här tråden :) Vi förlänger förstås tävlingen - veckan ut har ni på er, till 2 november.

#12 Gud va söt!!! Det va nog bland det sötaste jag sett.. En vinnare enligt mej,men det är ju inte jag som bestämmer…men jag ska hålla tummarna
Lycka till
Jag har lilla Lova som snart är 1 år. Efter att jag tagit bilden jag bifogat har hon fått smeknamnet Lambilammet :)
Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

#14 bilden är ju helt otroligt söt!! tycker att hon ser ut som ett kid ^^
Vem vinner?? Är så nyfiken
Många vackra katter! Men - vinnaren är inlägg #14, Snurpan79 med Lova! Grattis - nu får Snurpan79 bestämma tema för nästa tävling :)

Fast nu är tävlingen avslutad :)
Måste bara påpeka att är jag skapade tävlingen så tänkte jag inte att det skulle vara massa färgtävlingar bara XD. Ni får jätte gärna skapa en tävling med teman som : Kattungar, Lek, Sömntuta eller "I snön" osv…
Gud va kul att bilden på Lova vann :) Ska försöka vara uppfinningsrik nu till nästa tävling. När jag har bestämt tema, är det bara att skapa en tråd då?
Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus
Precis, då startar du bara en tråd! :)