Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 1179 ggr
ingela78
0

Tradera

Jag undrar lite på hur det funkar det där med att lägga bud på tradera.. Om utropspriset är 249kr och inga bud är lagda, säg då att jag vill lägga ett bud på 249. Men jag förstår inte riktigt hur jag gör :) Är det så att jag ska skriva det jag mest kan tänka mej att ge för det och att tradera bjuder åt mej?? Eller kan jag bara skriva i 249kr och trycka på lägg bud?? Jag fattar inte riktigt hur det går till, Och är mycket tacksam om ni kan förklara det för mej..

Tack..

Chirak-96
0

Tradera sköter budgivningen åt dig, alltså kan du lägga det bud som du max kan tänka dig att ge. Men du betalar inte mer än nödvändigt, dom höjer om någon bjuder så du hela tiden ligger snäppet över, tills din högsta pungt är nådd! Hoppas du fattar Skrattande

ingela78
0

Oki.. ja då tror jag att jag fattar :) tack så mycket för svaret.. Vet du om säljarna brukar va ärliga eller? Ja menar det står ju att man ska betala till deras konto och sen skickar dom varorna.. Tänkte liksom om man kan lita på att man får varan.. Inte kul att bli lurad om man betalar 1000kr för nåt..

LinaK
0

Man kan kolla om säljaren har bra omdömen :) Det gör alltid jag.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Chirak-96
0

Ja, kolla omdömmen. Och glöm inte att skriva ett själv sen. Jag har klarat mig hittills men jag köper inga dyra grejjer där. Har hänt att jag ringt oxå för att se om de verkar seriöst. Lycka till med ditt köp.

ingela78
0

Oki tack för svaren. Får se om jag törs köpa nåt :) skulle vilja köpa ett klösträd och det kostar ju endel…så vi får se hur jag gör..

Lamya
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag köpte ett klösträd av en säljare på tradera som hette contine. Det funkade jättebra, tog kanske 2 veckor sen kom trädet hem och det är ett väldigt uppskattat träd. Bra pris var det oxå, betalade 1150 kr och det var med frakten. Sånna träd i den storleken kostar ca 3000 på alla andra ställen.

Snurpan79
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag köpte också ett klösträd på Tradera. Betalade 1600:- med frakt och det tyckte jag var ett riktigt kap. Vill inte ens tänka på vad det skulle kostat i butik. Säljaren hetter Tracall, men finns många bra säljare som säljer just klösträd. Lägger in en bild på klösträdet jag köpte. Kan tillägga att det uppskattas väldigt mycket av mina raringar. Glad

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Singo-Torpet
0

finns en butik i sthlm som säljer liknande som finns på tradera om du bor där mins ej adressen, mitt är liknande som nr #6 ja betala 850kr, de flesta träden där kostar mellan 300-1100kr. billigt.

Singo-Torpet
0

vissa saker kan man ju betala mot faktura och sen finns de ju payson. (fukar dock inte på klösträden för de mesta med payson)

ingela78
0

#6  Oki det va av den säljaren som jag tänkte köpa av så det va ju bra att få höra att det funkar.. Är bara lite osäker på om mina missar kommer uppskatta det :)

Lamya
0

#10 Det tror jag säkert att dom kommer göra. Finns väl inga missar som inte uppskattar att klättra och klösa :) Mina missar ligger högst upp i trädet och myser varje dag :)

ingela78
0

#11 jo men mina katter är ute katter så jag vet inte…men dom är ju inne när vi inte är hemma så det är då jag behöver dom :) men det får nog bli nån sån tror jag..finns en med fast pris som jag skulle kunna tänka mej.. vill inte ha nån jätte dyr och jätte stor eftersom dom är ute för det mesta..

Loria
0

MIn svärmor har en katmöbel till sina utekatter, o de gillar den skarpt!