Katter iFokus

Katter

Etikett: allmänt-kattprat
Läst 664 ggr
TrisseCRX
0

vad skulle jag göra utan min katt?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ville bara fluffa in en liten  prick om min katt,, Han förstår verkligen vad man säger.. och jag älskar verkligen honom..jag blev av med hans bror  sommaren 2007.. Jag blev väldigt ledsen..

Men jag utan janos är inget.. vi provade honom i dag..

Linn sa till honom: Jag hatar dig.. då kollade han väldigt konstigt på henne,, sen sa hon: Jag älskar dig .. då gosade han väldigt mycket..

Och jag vill veta hur mycke ni älskar era katter, Jag hoppas att ni inte har dem i onödan.. men det ska vi väll inte tro!!

kram från Lina! Ps---------Jag älskar Janos!--------

Migoff
0

Gullig hyllning till din katt!

Elega
0

Vad har han gjort på näsan? :(

Destany
0

vilken sötnos =)

Jag älskar oxå mina två gosbollar otroligt mycket.. Zorro o Puma verkar oxå förstå vad jag säger till dem..

som idag när jag kallade på Zorro.. jag retade honom o kallade honom tjockis o varenda gång jag sa det så mjauade han precis som nej jag e inte tjock o när jag sa Zorro så sa han inget..

nej utan katter vill jag inte vara.. vore hemskt

Ledin
0

gullig skrivet o bra budskap. Vi har katter för att vi är kattmänniskor men så är dom till nytta här med då vi bor på landet å dom tar möss :) Vi älskar alla våra katter o alla är olika på sitt lilal sätt. :)

TrisseCRX
0

Destany.. Fina katter.. Nu är ju jag mest inne på katter i fokus .. Och jag är ju en kattmänniska.. janos förstår det mesta jag säger.. Trisse för står inte så mkt.. men han lär sig.. Och Linnan är nästan Döv.. så hon hör ju inte så mycket..

Jag bor på landet ju.. Alla mina kissar är till god hjälp!

TrisseCRX
0

Näsan ja, Han har bråkat med  vildkatten som går och kissar lite här och där.. Han är väldigt bråkig. Fast det var Janos som började..