Katter iFokus

Katter

Etikettandra-djur
Läst 2037 ggr
Pia
0

Goda vänner

Sådant här är ju alltid tacksamt och rart att läsa om, som ormen och hamstern förut, läs mer här och här. I det här fallet handlar det istället om en flodhästunge och en sköldpadda….:)

Pia
0
Lise-Lotte
0

Flodhästen och Sköldpaddan är så underbart att se - blir varm i hela kroppen Glad

Pia
0

Ja visst blir man, det är precis sådana där små historier och bilder man behöver emellanåt för att hålla hoppet om "alltet" vid liv…:)

Lise-Lotte
0

Exakt så - å tänk om …. egentligen är det ju inte svårt.

Kom att tänka på de nya djurarterna man fann i regnskogen och där man på bilden stod och höll i det här djuret med lång svans som jag nu helt glömt namnet på. Men där djuret var fullständgt trygg i famnen på en människa.

Faxlin
0

Så underbart att läsa om något positivt som hänt efter den där katastrofen.
Usch ,vad mycket tragiskt den drog med sig.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Staffan
0

Vilken enastående fantastisk historia!

// staffan

Pia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur den här historien slutar kan man endast sia om, men bildens komposition och vad den förmedlar är så otroligt charmigt….

Lise-Lotte
0

Ännu en solskens historia och hoppet hålls uppe

http://www.expressen.se/index.jsp?a=532541

Pia
0

Nämen åh….:)

Staffan
0

Hur kan så många guldkorn samlas i en tråd?

Glad

KerstinP
0

Hej Pia. Här kommer bilden på Semlan och Lilla Bus. Jag har tre katter till som det kan bli mer bilder av.

Pia
0

Tack Kerstin, de ser så söta ut! Jag ser fram emot fler bilder:)

Pia
0

Här är ett par andra bilder innehållandes ett par ovanliga familjekonstellationer, som jag tror ger rätt stämning inför en riktigt trevlig helg!

Pia
0

Och en till, med en oväntad middagsgäst. För rart för att vara sant…:)

Faxlin
0

Oh vad sött. Tog ett tag innan jag såg vad som var den främande gästen #14. hihi Urgulligt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

emsems
0

här har vi mina två goda vänner

KerstinP
0

Pia 7.13 0ch 14 såna sötnosar man blir alldeles varm av att se dessa bilder. Är det dina djur allihop?

Saber
0

#14 Va kul att det är en ekorre med och vill ha mat, den var lite svår att se! ;)

Pia
0

Kerstin, nej det skulle man ju önska, det var bilder jag hittade på internet. Jag snubblade över dem och blev bedårad och precis som du säger, varm om hjärtat:)

KerstinP
0

Det var i alla fall kalasbilder!

Pia
0

Absolut, kalas, kalas!!:)

Pia
0

*putt*