Katter iFokus

Katter

Etikett: vila-i-frid
Läst 4333 ggr
davidia
0

min kattunge avlivades idag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

imorse när jag var på jobbet så ringde mobilen och min sambo sa att kira(hunden) hade bitit min ena kattunge.nej tänkte jag.så jag åkte hem kl 8 imorse från jobbet till min kisse.när jag såg och hörde honom förstod jag direkt att det var dax att ringa till en veterinär och åka iväg.väl i karlstad hos veterinären så fick han lugnande och smärtstillande.när han andades lät det som han snarkade,så tät var han av blodet i näsan.så jag fick välja mellan avlivning och röntgen.sj'älvklart valde jag röntgen då jag trodde att det inte var så farligt.så jag åkte hem.dom skulle höra av sig om det hände nått.så kl 14 ringde telefonen.vi har söft honom nu men det är nog bättre att avliva honom sa veterinären.han hade ett överbett som var ovanligt mycket.så hon berättade hur det såg ut i käkarna.och det var sprickor på några mm.skulle ha varit taskigt att låta honom leva då han skulle ha fått matas med slang i näsan.och all denna läckning och allt var.så jag valde att han skulle få tas bort.kl 15 var jag i karlstad och hämtade hem honom eftersom jag vill att han ska vara begravd hemma hos mig!!!!så sen kom veterinären fram till att hunden hade inte bitit kattungen.den hade fått en släng av kiras hårda näsa på sin käke.av det slaget så sprack det.det känndes som en lättnad när hon sa att kira inte hade bitit katten.fanns inte ett enda bitt märke på hela katten.stackarn fick inte leva många veckor.30/7-20/9 2006

Niklas
0

Fy vad sorgligt!

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Calibra
0

men anna.. hemskt tråkigt att höra, beklagar sorgen..

Pia
0

Men så ledsamt:( Jag bara ryser… Lilla skruttet…

Men jag förstår att det kändes bra att få veta att hunden inte bitit den lilla ialla fall, utan att det var en olycka.

Kram Pia

Scilla
0

Beklagar sorgen… :(

Destany
0

vad hemskt.. beklagar sorgen

Misste själv 2 kattungar när Puma hade fött den ena meddetsamma o den andra efter 4 dagar….den som dog efter 4 dagar hade jag tänkt behålla så jag förstår din sorg

snuttagullan
0

Det var ledsamt att höra. Katter är ju så underbara och speciella…

EddaM
0

Oj vad tråkigt att höra. Vet hur det känns. Zlatans bror dog efter en olycka när han var liten. Verkligen inte kul. *tröst kramar* från oss.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Veduran
0

Nä åh vad tråkigt… :(

Jenna-Gun
0

En stor tröstekram till dej.

Jenna

elfame
0

Så sorgligt.
TröstKramar!!

Titti
0

Beklagar.

Tröstekramar från mig också.

kristinah
0

Stackars liten kisse. *snyft* En lättnad var ju att inte vovven var boven i dramat. Jag blev nästan arg på hunden din då jag började läsa vad som hänt. Stora varma tröstande kramar från mig till Er alla.

Solveig
0

Stackars er båda två!