Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 837 ggr
Pia
0

Produkt: Meowderpuff

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inte så svårt att förstå varför jag föll för den här till synes oumbärliga produkten… Den innehåller en pudervippa fylld av glittrande champagnefärgat kroppspuder - för en kväll på sta'n för coola kattjejer… Fast asken var liksom mer än halva nöjet - själva produkten är inte öppnad…:/

Har ni köpt några "kattiga" produkter till er själva, där ni föll för förpackningen men innehållet höll inte måttet eller aldrig öppnades…?

Pia
0

Frågan ovan kvarstår…:)

Pia
0

Min undran är stor…:)

Veduran
0

Då svarar jag då… nej det har jag inte :)

Pia
0

Har svårt att tro att jag är riktigt så ensam om att låta mig duperas av något så fort det står "cat" på det…:)

EddaM
0

Tja jag köpte en liten fotoram för att det var en katt på den=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Pia
0

Aha, ett litet framsteg där…:)

Fler som vill erkänna…?

SallyB
0

Nej - inte som jag kan komma på, men din meowderpuff är jättesöt. Inte köpt i Sverige antar jag?

Pia
0

Köpt i Edinburgh, där jag fick någon form av märklig sminkning av en mer än ivrig försäljare. Jag skulle bara ha en produkt, men tja fick tre till priset av två… Benefit har många roliga produkter, med lite femtiotalskänsla. En del inte helt lättanvända dock…

Benefit

fjellans
0

Nästa alla jag köper till mig har nått md katter att göra,,nyttiga som onyttiga. brevställ, servetter, smycken, glas, dörrmattor.

Funderar även på att köpa gardiner, duschdrapperier och handukar mm. Med kattmotiv.Fot i munnnen

Pia
0

Duschdraperi har jag också - ett med siluettkatter. Hade ett par tjusiga från USA en gång med roligare motiv, men tja, de där i plast går ju med tiden sönder på diverse sätt…

Handdukar fungerar också bra. Men de hör ju till kategorin nyttoprylar:)

SallyB
0

Häpp - förstår nästan varför du inte använt pudret - $26 för 10 GRAM Förvånad

Pia
0

Hoppsan, kostade den såå mkt… Skulle jag inte köpt den för, så jag antar att det var lite lockpris 3 för 2 där…:)

SallyB
0

=)

Soffie
0

jodå.. allt med katter lockar mig. Har ett duchdrapperi med katt..kaffemuggar..kläder..telefonskal när det fanns osv..

Pia
0

Oh, alla med kattprylar, kan ni inte lägga in bilder, om möjligt på pryttlarna under existerande rubriker, eller nya, under gruppen "Oumbärliga kattprylar & leksaker"…? Ingen har nappat och erkänt sin mani med kattiga saker förut nämligen…:)

Existerande rubriker är:

Som synes är utrymmet oändligt för andra kattiga saker med givet motiv:)