Katter iFokus

Katter

Etikettom-sajten
Läst 644 ggr
Pia
0

Hallå & stopp där!

Kan tala om att på mindre än ett dygn har aktivitetsindexet, som jag berättade om igår redan var på rekordhöjd då, fullständigt fått fnatt på mindre än ett dygn! Så nu får ni allt ta och lugna ner er så jag hinner ikapp och se vad ni haft för er härinne, va…;)

Och 467 medlemmar är det nu.

Scilla
0

Hahaha, kanske beror på att jag är sjuk och sitter hemma vid datorn… ;) Ett förslag, det kanske skulle finnas en egen trådkategori för utställningstrådar?

MeMyselfandI
0

Kul!

Och återigen tack för att du tar dig tid att administrera det här kattforumet!

Pia
0

Tack själva:)

Ja du, jag kan ju separera tävlingar som jag klumpat ihop med uställningar just nu - bra tips, Scilla!

Scilla
0

Aha, har inte kopplat "tävlingar" till utställningar.

Pia
0

Nu är det kirrat ialla fall! Och de inlägg som rör just kattutställningar på ett eller annat vis flyttade till rätt rubrik.

[helenal]
0

pia:hur ofta e du inne här?varje dag va?

Pia
0

Om jag inte är bortrest eller upptagen så visst, då försöker jag kika in varje dag. Man måste ju hålla koll på vad som händer och som värd välkomna nya medlemmar och hålla ordning:)

[helenal]
0

aa:) kul ide!

Siss
0

Jo tack jag märker det…
Varje gång jag ska kolla efter ett visst inlägg som skrevs "alldeles nyss" får jag kolla sida 2 eller 3..

Det är en himla action på alla medlemmarFlört.

Titti
0

Titti har fått skrivklåda ju Flört

Det verkar som om det är flera som fått det Skrattande

Oj, Pia. Är vi så många medlemmar? Jätteroligt tycker jag.

[helenal]
0

ja,verkligen!många som älskar mdjur:)

Pia
0

Skrivklåda är bra och roligt!

469 medlemmar nu…:)

Titti
0

med den här farten passerar vi 500 medlemmar om någon vecka ju. Jättekul tycker jag.Flört

2 medlemmar till på 7 timmar. Skrattande

Pia
0

Visst är det:) Växer så det knakar!

Pia
0

477 medlemmar nu!

Indexet har gått ner, men det känns lite mer hanterbart å andra sidan nu…:)

Pia
0

Nu 493 medlemmar…

Indexet har ju stått och stampat *säger hon som eg inte bryr sig…*, men det tror jag beror på segheten på sistone.