Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 1409 ggr
[helenal]
0

katterna busar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ni någon bild på när era missar busar:)

här e när zorro och tiger har upptäckt att leka i lådan är kul:)

[helenal]
0

tiger biter:)

coockie_87
0

älskar oxå dina katter att bita i kartonger och sånt??

[helenal]
0

hahhaa ja de ser du väll;)men de ser inte så snyggt ut när de står massa kartonger i rummen;)

coockie_87
0

neh för mina älskar det me nämligen.. hade en skokartong, efter nån månad var den helt sönderbiten =P

[helenal]
0

hahhha.. ja men de e nog litr spännande för dem :) så länge dme inte gör sönder ngt i värde så e de lugnt:)

coockie_87
0

det kommer nog att hända ska du se =P det är som att ha barn, gör allt dom inte får =P , har ju 3st den yngsta är 5mån, kommer inte ihåg att det var så "jobbigt" att ha kattunge. hehe

Humlan
0

Apropå lådor så busar min Lillan här hemma runt i en låda som vi har haft öl i! Mycket uppskattat! Tyvärr ingen bild men här är en bild på yrvädret i fråga.

Kan inte heller minnas att det var så "jobbigt" med kattunge… Försök att sitta och scrappa med en kattunge som bara älskar att fara runt bland alla papper, knappar, och garner… Min andra katt adopterade jag som tonåring från katthjälpen så jag "missade" en hel del där.

[helenal]
0

hahaa hrur gamla ä dem andra? är alla "dina"? mina är tre månader… de blir väll lugnare ju äldre dem blir?

Humlan
0

Jovisst blir dom lugnare, och det är väl en tröst när man sopar upp blomjord för vilken gång i ordningen… Lillan är född 20 maj, snart fyra månader, Kisen, min "gamling" här hemma är född någon gång på våren 2004 så lite drygt 2 år är han.

Men även äldre katter blir fullständigt "hospitaltokiga" med jämna mellanrum och far runt som värsta kattungen. Det var inte så länge sen Kisen välte två koppar kaffe (kaffet var inte så varmt som väl var) och sprätte ut en hel hög papper på ett svep!! *suck*

Bild på Kisen!

[helenal]
0

hehe. för mina katter är tre månader..men de  einte lugna:D haha! men va gammal din såg ut? för mina öär tre månder och de e små…

montax
0

Mina äldsta är 12 och 13 år och dom kan fortfarande få kattfnatt och kuta runt med den typiskt krökta svansen. Härligt att se att dom inte behöver rullator än. Skrattande

[helenal]
0

hahha jo de e klart.. me mina kattungar gör de jämt!! önska faktiskt att de öbev lugnare.. så hoppas tiden grå fort!! ehhe.. snart e de fyra månader den 6 oktober!

Destany
0

igår kunde det slutat illa när mina två katter lekte i en tom papperskasse.. zorro stängde in puma helt så hon knappt kunde andas så jag tog kvickt upp henne o skrynklade ihop påsen.. så nu får de inte leka där något mer…

coockie_87
0

#8 turbo och snuttan är 1 år 3mån, sen vi tog in lillen har dom blivit kattungar på nytt, aldrig en lugn stund =P

helen_stina
0

Zinzan "dödad" en strumpa i ett snöre. Mycket uppskattad leksak!

Titti
0

Hänger inte med med kameran när Vimsan busar. Är sådan fart på henne då. Men det kommer nog. Får bli mera allert bara.