Pälsmöss..
XD Gav mina två vildar en varsin pälsmus idag.. De är helt galna nu.. Dom var riktigt roliga.
Är sååå skönt att dom leker som vildar nu..
Vad kul! Min lilla kisse blir också helt tokig när hon får möss. De är jätteroliga tills svansen är uppäten, sedan är de bara roliga :)
Ja visst är väl möss allt för roligt :) Polly ÄLSKAR möss, men det måste skramla om dom, annars är dom inte riktigt intressanta.
#2 han verkar gilla fler saker som är rosa :P filten bla..
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Mina katter gillar riktiga möss. De behöver inte skramla. Även döda går bra. Ibland är även leksaksmöss roliga, men inte så länge.
jag köper inga pälsmöss tanken på vilket djur som fötts upp bara för att bli en pälsmus får mig att säga nej tack här e det stickade möss med mynta som gäller samt falska pälsmöss o bollar som delas ut som leksaker. Mina katter går tyvärr ut o tar egna pälsmöss o visar fint upp dom på trappen till mattarna o hussarna :-/
Det här är en av mina katters älsklingsleksak.. Inte så pälsig, men väl en mus. Den låter liiitegrann när man skakar på den också. Som en liten skallra
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Tiger gillar också pälsmöss, jaa allt som är luddigt egentligen. Och det får bara vara vita luddiga/pälsiga leksaker. Svart eller grått? Nej tack