Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 481 ggr
kristinah
0

Godmorgon 9.9

Ibland undrar jag om Joppe svalt en väckarklocka för exakt 06:15 sitter han och jamar och krafsar på min sovrumsdörr och tycker att han vill ha mat. Det är bara att stiga upp och se glad ut fast man skulle vilja sova längre, det är ju iaf lördag.

Vädret ser rätt hyfsat ut och jag skall nog ta mina kattor med mig och åka iväg till Föglö idag. I morgon skall jag och hjälpa min yngste son med slutstädningen av lägenheten han just flyttat från. Det är inte roligt men jag har lovat hjälpa honom och löften skall hållas anser jag.

Hoppas alla får en trevlig helg.

Titti
0

Här var det väckning 06. Som vanligt. Det var en som ville leka  med mattes fot. He he. Flört Tur att täcket är emellan, fast det känns nog ändå att hon bits. Jag kommer inte att vilja vara lovligt byte i hennes närhet när den dagen kommer.

Här är det bustime igen. Hon ville gå ut - men idag har hon husarrest. Nej, hon har inte gjort rackartyg, förutom att hon skicka en bunt dokument i golv. Skrattande Hon var ut en sväng förrut, och bra var att husse också var ut. Han såg att Mickel Räv tänkte spänna på Vimsan, så han tog in henne. Så nu vet Mickel att här finns det en katt. Gråter Så nu blir det att kalla på grannarna så att dom skjuter den där tusans räven. Är man tre meter från huset… Nä, det är för nära bara. Jag föredrar myrorna då.

EddaM
0

Jag vaknade lite innan åtta. Lade mig lite tidigare igår eftersom jag skall upp tidigt i morgon. Jag skall bada o föna Feztiz idag. Annars är det inte så mycket på tapeten förutom att packa utställnings väskan. =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Destany
0

Idag ska jag hem till mina föräldrar.. min kompis som fick barn för en vecka sen vill visa flickan för mina föräldrar…

igår var jag på 45-års kalas det var roligt.. mina katter busar o har sig riktigt kul att se eftersom puma nu varit sjuk en tid..

Imorse när de fick sova ihop igen så låg de o kramade varandra när de sov.. jag vaknade o sneglade på dem o det såg så otroligt gulligt ut…=)

kristinah
0

destany. det var synd att du inte hade kameran i närheten.

Det blev inget Föglö för min del. Sjätte bil efter på färjturen 10:30 och följande tur skulle går först två timmar senare. Jag for hem så kattorna fick komma ur transporten. Joppe är inte förtjust i att sitta instängd

Jenka
0

Idag har jag inte planerat att göra så mycket. Ska nog bara vara hmme och vila upp mig. Chinchillornas bur behöver städas så det ska jag väl göra.

Destany
0

#4 ja det tyckte jag med för det var otroligt gulligt av dem.. just nu e de sura på varandra för de rök ihop innan så då e det bra att ha såna bilder som visar att de kan vara gulliga mot varandra..