Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 489 ggr
[helenal]
0

ett problem!

det är ett "litet"hål i köket där tigr brukar krypa in,Zorro gölr de inte för han vet att han inte får..vet ni vad man kan sätta för..som gr att tiger inte kryper in?

kristinah
0

Citron gillar inte katter, prova med det.

[helenal]
0

att spruta där på eller?

SallyB
0

Det är ju svårt för oss att veta hur hålet ser ut, men du kanske kan sätta en bit kartong för hålet?

[helenal]
0

hahaha nope då river tioger ner de..jag hade en stor bunke där förrut men han e så smal så han slank emellan,,ve tju inte bad det e där bakom kan ju vara falrig SAKER..men just nu har vi inget för där..ska testa,för om man har massa saker för blir de ju mer nyfikna och sannolikheten är ju ännu större att de går dit!

Scilla
0

Du kan inte proppa igen det med något? Hur stor diameter? Det finns fysprej med citruslukt man kan köpa, men det borde ju funka att pressa lite citron också. Ta gärna lite skal och kläm ihop så att det sprejas lite från det gula, där är mycket doft.

[helenal]
0

just nu hav i satt en stor hundmatskåll,,när vi e hemma kan man ju hålla kolla,men när ma e borta..så:(ungefär 10 i diameter,men tiger e smal..han kan komma in i allt!

Scilla
0

Man kan inte t ex göra en boll av aluminiumfolie och täppa till med? Det har jag gjort mot möss på ett ställe där jag bodde förr.

[helenal]
0

men villd e inte leka me den alluminum folien då?

Scilla
0

Jag tänkte man skulle proppa in den rätt ordentligt.

[helenal]
0

hhehe jo vi får frösöka!tack!

coockie_87
0

sitt på lur och spruta vatten =P är mitt tips =)