Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 796 ggr
[mia-38]
0

God morgon

Här i Nybro regnar det idag…Ganska skönt då jag gillar sånt mysväder.
Släppte nyss in katterna…Jag har tre busar i olika åldrar.
Idag händer det inte så mycket annars. Har en förkylning på ingång…så huvet känns som ett bålgetingbo just nu..heheh..

Önskar alla en trevlig dag!

Kram från en nykomling!

LinaK
0

Du får krya på dig!

Själv har jag städat mest hela dagen, och snart får vi gäster. Så det känns skönt att städningen är klar.

Ha en fin dag allihopa!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Titti
0

Här ute i Föglö så är det mulet och grått.
Tar det lugnt idag. Var på partaj igår, så kroppen är lite slö. Dricker te, fast just nu så är det det äckligaste att dricka (jag som älskar te)
Katten kom med en stooooor råtta som hon åt upp (snart dags för avmaskning) och hon var mycket mallig.
Har varit förkyld, men den är på övergående.

[mia-38]
0

hahahah….Titti..Kan det va så att du är fyllesjuk idag?
Jaa..min ena katt brukar komma med stora råttor i munnen…kommer in o lägger den på köksgolvet ibland…o jamar. "Titta här vad jag har fångat. Duktig va??" hahahahah

En dag så åt han en stor råtta..en kaninunge och en fågel…Sa till han att nu behöver du inte mer middag idag…hahaha….

Titti
0

#3 Näää, det blev bara lite sent. Skulle jag vara fyllesjuk, så skulle jag  inte sitta här vid datorn i alla fall.
Gårdagen blev lite jobbig. Jag gjorde rätt för lönen också, och så är jag lite förkyld ännu.

Fast det förstås, Vimsan ville ha en påse kattmat som efterrätt, så nu är hon totalt utslagen. Tungan ute