nu har även jag köpt klösmöbel!!
Åh, jag har en precis likadan. En vit då =) Den är väldigt snygg, men är liiite smalare än den ser ut. men absolut prisvärd!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

och jag har sett en annons på blocket för en grå sån, hon vill ha 1200.
men då är det så nära att vi kan hämta själva. Men grattis!! 700, och den ser väldigt skoj ut ;D

#1 blir den smuttsig tycker dU? tänker som att allt katthår kommer att synas direkt?
#2 kostade 700 via ebay och det var dem frakt… kanske någonting för dig också?

är ebay och tradera samma sak?
vilken snygg!
#4 Nej, men liknande sidor.. Tradera är en svensk auktionssida, ebay är en tysk auktionssida:)
Jättefin klösmöbel!! =)
Gud va fin. Hade ingen aning om att de gick att få tag i så billiga alltså.

#1 mätte hu hur stor bottenplattan var på glovet för att man skulle kunna se på ett ungefär hur mycket plats den skulle ta och den fick presis plats i mitt hörn så det är hur att den är lite smalare än vad man först trodde…
tack så mycket för att ni tycker den är fin
#7 ne inte jag heller förrena jag var in och tittade där på ebay.de (länkat till sidan) men den har varit avsevärt dyrare alla andra ställen jag sett liknande på internet och affär
Såg en likadan klösmöbel som denna på Tradera här om dan. 850 kr + 250 kr i frakt kostade den.
#3 Nej det blir inte smutsigt :) Vitt var en bra färg faktiskt. Katterna ÄLSKAR den!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Har en likadan till min kisse, fast en blå. Den är superpopulär vill jag lova och får inte vara ifred speciellt mycket. Jättebra kvalite är det, den ser fortfarande ut som ny fast vi har haft en i ungefär ett halv år. Suger åt sig en massa katthår dock, men är betydligt lättare att dammsuga av en soffan.
Hoppas du blir nöjd med den :D

#11 jo, skall bli jätteskoj att få den, blev ju en grå för mig och det tror jag blir bra.

idag har jag fått mail om att betalningen har anlännt till dem