Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 2457 ggr
Anli
1

Kattpensionat

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag undrar om ni vet något bra kattpensionat i närheten av 2-stad dvs. Trollhättan/Vänersborg.

Tänkte jag skulle lämna in Greysi där när vi ska åka iväg på semester….

Sessan1
0

Ingen aning! Brukar gå att hitta om man söker på google, men när jag sökte där så hittade den inget just nu iaf. Annars brukar man hitta platser där. Jag brukar göra så iaf, och det går jättebra.

Kram/Sessan1

ElLobo
1

Nu vet jag inte om det fortfarande finns kvar, men för omkring kanske 8-10 år sedan lämnade vi in våra dåvarande två katter på ett pensionat, någonstans mellan Grästorp och Trollhättan. Jag kommer nu inte ihåg vad det hette men det var ett stort och fint pensionat ute på landet och våra katter trivdes mycket bra. Jag har för mig att det låg på höger hand från Trollhättan sett och att det någonstans i närheten av kattpensionatet fanns varningsskyltar för synskadade (skola, boende?).

ElLobo
0

Jag gjorde en sökning på eniro och hittade detta:

Landins Kattpensionat
Hagen Slätterna
46195 TROLLHÄTTAN
Tlf. 0520 - 42 70 72

Tittar jag på kartan skulle det mycket väl kunna vara det pensionatet vi använde oss av. Lycka till!

Anli
0

Tackar för tipset…jag hittade oxå den på nätet..ska kontakta dem här på måndag och hoppas att de har plats för henne….

Anli
1

Det blev på detta pensionat http://www.hasseldalen.info.se/ som vi lämnar in henne på… Den ligger 2,5 mil från Trollhättan, men de var de enda som hade plats för henne..industrisemester från SAAB så det är många som har semester och ska åka iväg…

ElLobo
0

Ja, det är inte lätt att hitta plats vid semestertider!

Fyrfota
0

Hej på er!

Vi finns 45 km söder om Trollhättan med vårt mysiga ställe!
Välkomna att titta in på ett besök - www.fyrfotavanner.se

Har jätteproblem med att vara sökbara på Eniro men de lyckas helt enkelt inte få till det!

Varmt välkomna till oss!!!

Anders & Kerstin

www.fyrfotavanner.se

Katternas Paradis