betala klösmöbel från jago24?
hur har ni betalat era klösmöbler från honnom och jhur för man?
skulle uppskatta hjälp…
Jag har för mig att jag betalade via min internetbank…
men måste skriva in nåt speciellt nr när det är till banker utanför Sverige, men jag har även för mig att han skickade med all spn information i "vinnarmailet" där hans kontouppgifter och allt sånt fanns..
Jag har betalat med min internetbank.
När du vunnit en auktion så får du ett bekräftelse-mail. Det mailet är både på engelska och på tyska.
I det mailet finns en länk. Den länken leder till en sida där du fyller i dina adressuppgifter odyl. samt väljer färgen på trädet.
När du fyllt i formuläret och tryckt på "klar" så kommer då att skickas till en orderbekräftelse.På den sidan står jago24online´s kontonummer och ditt ordernummer/referensnummer.
Det är 4 saker du behöver från den sidan för att kunna föra över pengarna:
1: IBAN-nummer
2: BIC/SWIFT-nummer
3: "Intended purpose" som är ditt ordernummer
4: Summan du ska föra över i euro
Hur du för över pengar från din bank beror på vilken bank du har. Du kan säkert ringa någon kundtjänst och be om hjälp eller pröva själv.
Det kan ta runt en vecka för pengarna att föras över, men det kostar inget extra eftersom det är inom EU. När Jago24online fått pengarna så får du ett mail om att trädet skickas. Blir du orolig och undrar vart pengarna tog vägen så är det bara att maila jago24online och fråga hur det går.
Lycka till!
(PM:a gärna mig om du behöve rmer hjälp.)

fick till det!
det ända som var var att mitt användarnamn inte gick att skicka med som de ville eftersom det finns ett _ i det. men det löser sig hoppas jag fjorde vad ajag kunde för att de skall förstå i alla fall
Det går säkert bra.
Jag betalade den 27e och fick bekräftelse att betalning är mottagen idag.
Så det kan ta ett tag. :-)

jo, det gör det, men den skall ju till tyckland också. det är ju som lite långt dit ;)
Jepp. Men att få hem trädet går snabbt har jag hört! :-)
Det är bara banköverföringen som tar tid.