"Fyndat" klösträd!
Jag hade hittat ett helt nytt träd på blocket till bra pris men tyvärr var det tingat redan så vi började fundera på detta med att ropa in ett på tyska e-bay dock har jag väldigt dåligt tålamod så i dag åkte vi in till stan för att se om de hade något som föll oss i smaken. Till en början hittade vi inget som vi tyckte om men så när vi höll på att kolla andra saker såg vi ett högt uppe på en hylla, inte alls vid de andra träden. Och DET skulle vi ha. Sagt och gjort. Ett golv till tak träd I DJURAFFÄR för 1299:-. Det är ju förstås inte billigt om man jämför med tyska ebay men för att vara djuraffär tyckte jag det var riktigt bra pris! Hade vi åkt till grannstaden hade ett likadant träd gått på närmare 2000:- om inte mer.
Installerat och klart och katterna gillar det också! :) Nedersta platån har ingen platta i sig utan är bara tyg på en ram.
(bry er inte om den rosa hiskeliga tapeten och avsaknaden av lister. Omtapetsering på gång..!)
Härligt! Det var ett fint träd minsann! :-)
Kul att ni fyndade! Sånt är alltid härligt.
O wow vilket klätter träd lite som kalles klätterträd ;) mysit o super fint!
Jättefint, och faktiskt riktigt bra Zoo.pris för den storleken.
Åh, den där "basket korgen" är riktigt poppis hemma hos mig. Det har varit lång kö bildning till den, och den är så använd att den har spruckit lite i sömmen ;)
#6 Jaa, att det skulle finnas minst en sån var ett krav! Vi hade ett annat träd, ännu större, förut men det åkte vidare när vi slog ut väggen det stod mot och inte längre hade plats för det. Där fanns tre sånna korgar och de var välanvända! De älskar dom!
Vi har tänkt köpa till en extra korg så att de har varsin.