ångest!!!!!
jag har sååån ångest va!! Jag skulle gå och träna och jag o min sambo har bara en gemensam nyckel,han skulle åka iväg ochy sova över hos en kompis så han skulle lägga nyckeln under mattan…men sen när kjag kom hem..så hade han inte lagt nyckeln där å jag hörde tiger jama på mej!PANIK
men de har iaf mat framme och så.Jag ska jobba till halv två så då kan jag pussa dem igen!:)
Herrejisses! Har någon av er överhuvudtaget funderat på vad som händer om denna enda nyckeln försvinner?? 
Jag tycker att ni ska fixa kopior på nyckeln bums. Dels ska ni ha var sin och dels ska ni ha reservnycklar utplacerade hos folk ni litar på.
hugaligen
även om man har varsin nyckel kan man ju låsa ut sig. Har varit med om att jag både fått ta fast sambon och få låna hans nyckel, och få klättra in genom fönstret.
Och var var min nyckel? Jo, den låg så fint på köksbordet båda gånger.
montax:vi har tre extra nycklar..men denna e min pojkvänns brors lägenhet som vi hyr av honom,han har ena nyckeln och hans tjej den tredje och vi en men vi ska få den i veckan!!min pojklvänn åker hem nu för han vill inte att kattungarna ska vara själv!