Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 695 ggr
Destany
0

Godmorgon 3 september

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag vaknade jag halv 7 av telefonen.. det var min bästa väns sambo. hon hade fött en liten flicka … jag visste att hon skulle föda igårkväll eller inatt för jag skjutsade in henne igår för hon har legat inne på sjukhuset i veckan  o kom hem i onsdags o skulle bara dit på kontroll o då sa de att de fick sätta igång henne… jag e så otroligt glad för henne för de har verkligen kämpat för denna babyn… så nu kan ju inte jag sova längre….

puma ligger under mitt soffbord nu hon har ju fått en större tratt för hon lyckades komma åt såret innan. lyckas hon med denna tratten så  fattar jag inte hur hon bär sig åt….igår kväll var min bror o mina föräldrar hos mig o Puma satt o kelade med mig en halvtimme minst o sen bytade jag o min bror plats o då kelade hon med honom tills de åkte hem….

EddaM
0

Åhh vad roligt för dom. =)

Idag blir det nog en film söndag för här är det regn o halv storm så ut vill jag inte förrens det blir tvunget. =) Katterna har lekt en stund nu så de skall väl snart sova en stund. Ha en bra dag allihopa Glad

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Titti
0

Morrn morrn

Här var man upp en sväng 06 igen. Jr vaknade ju också, han frågade vad klockan var. Verkar som han tror att han missar något på dagen om man sover för länge. Det kanske är så. Han somnade om igen, men jag fick ju förstås någonting i sängen som skulle bita i täcket. Sen fick jag slumra ca 1h till.

Lite mulet och blåser gör det. Var lite Generad jobbigt att cykla i motvind. Men hem kom jag.

Jenka
0

Idag ska jag bara ta det lungt, en sväng till skärholmen för att köpa chinchilla pellets. Annars blir det en hemmadag framför datan/tv:n :)

Veduran
0

Och jag har nyss varit och ätit surströmming. Var flera år sen sist och gissa om jag vräkte i mig Skrattande

Jenna-Gun
0

Jättegott

Titti
0

Tänker erkänna nu Generad

Jag har mycket svårt att utrycka mig - speciellt i text - bara så att ni vet. Hjärnan brukar gå i baklås ibland.

Ärlighet varar ju längst - heter det.

Pia
0

Tänker du på något särskilt, Titti? För jag tycker du uttrycker dig alldeles utmärkt:)

Lite baklås i hjärnan, ja det har vi nog alla lite till mans/kvinns emellanåt ändå…:)