Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 756 ggr
lunaysol08
0

Akut omplacering av katter pga grav.komplikationer

Jag har ett stort problem! Innan jag vart gravid fick jag två katter i födelsedags pressent.. Jag vart mycket glad och avgudar dessa katter.. världens vackraste och gossigaste.. Sen vart jag oplanerat gravid och vi vart ännu gladare men graviditeten har varit jobbig i från början.. Spydde som en gris och fick inte i mig något, så jag lades in på sjukhus pga, av brist på för mycket. Jag får blodtryksfall och svimmar, har svår järnbrist, sömnproblem och pojken lade sig fixerad i vecka 29 och jag fick släpa min 4 åriga dotter till förlossningen med feting värkar för att kolla att allt var ok. Jag kan inte handla själv eller göra något pga av att jag svimmar så lätt.. bara försöka vara lungn.. Jag har en man som älskar mig och lider med mig men problemet är att han har fått jobb och jobbar borta. Det kanske låter som han har lämnat mig med det svåra själv, men han har varit arbetslös och vi sitter riktigt i skiten så om han inte jobbar så går vi i personlig konkurs.. så det är en ond cirkel! Och jag säger inte till honom hur dåligt jag mår för jag vet hur han lider, är ledsen och grymt orolig av att vara så långt i från mig då jag behöver honom. Det jag skulle behöva göra nu är att flytta hem till min mamma och pappa som bor på annan ort för att få hjälp med allt,specielt för min dotters skull! Och dit kan jag inte ta katterna för min pappa är jätte alergisk och har alltid varit det! Jag har ringt till alla katthem i stockholm, uppsala(där vi bor) och gävle men det är överfullt överallt!!!Har laggt ut annonser i flera månader men ingen hör av sig!!! Har ingen kompis eller bekant som kan hjälpa och känner INGEN här i uppsala!!! Jag skriver inte för att klaga eller säga att jag har det svårare än någon annan, utan jag försöker bara se om det är någon som har möjlighet att hjälpa mig. Vill inte avliva mina katter!!! De är underbara!! Vill att de ska få de bra! Tror på att man ska hjälpa varandra och stötta då man har det jobbigt inte skälpa varandra. Hoppas det finns någon där ute som kan hjälpa mig??!! För jag har inga flera ideer! Tack på förhand. SOL

[Karro]
0

Hoppas det löser sig!

Alexej
0

Skiv om dina problem på http://hittekatter.ifokus.se/ . Kanske någon där kan hjälpa dig….

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Anne
0

Låser tråden som är en dublett.

Inlägget är låst för nya kommentarer