Katter iFokus

Katter

Etikettom-sajten
Läst 1392 ggr
cillisw
0

Ursäkta!!??

Nu blir jag väldigt irreterad! Efter den här makeovern av denna sida så har min egen sida försvunnit, alltså jag kan inte se min egen sida och det tycker jag är väldigt roligt eller typ inte!! Så vart tog min sida vägen????

Signe-Jonna
0

Min sida är också borta. Verkar som man måste göra en ny tror jag. Eller vänta nu. Om jag trycker på mitt användarnamn så kommer min egen sida upp…Obestämd Förvirrande med allt detta nya tycker jag, men jag får upp din sida också om jag trycker på ditt användarnamn.

mymlanbus
0

Nä… den finns där… i alla fall min… uppe till höger… längst upp där står det "min sida"…

Sessan1
0

samma här :( Kan inte heller se min sida :(( TRISST isf OM man måste göra om alltihop igen :(SkrikandesSkrikandesSkrikandes

Sessan1
0

Nä den finns inte alls, Mymlanbus GråterSkrikandes

När man klickar på: min sida så kommer man inte alls till sin sida, inte jag iaf  :((

mymlanbus
0

man var tvungen att verifiera för att se sina foton… fick en kod på mailen som man klistrade in :) sedan syntes allt igen :)

Signe-Jonna
0

Jag får inte upp min egen sida om jag trycker på Min Sida, bara om jag trycker på mitt eget användarnamn. Obestämd

mymlanbus
0

Ok… jag får i alla fall upp min sida… kan ni inte se min sida heller?

Elorath
0

iFokus har fortfarande funktioner som inte är klara vilket dem jobbar med för fullt. Ni kan läsa om det på Frivilligarbetare iFokus. Fliken "Min Sida" uppe till höger fungerar inte för mig heller och tror att det är många som har det så.

Sessan1
0

Nä den finns inte alls, Mymlanbus GråterSkrikandes

När man klickar på: min sida så kommer man inte alls till sin sida, inte jag iaf  :(( När man gör som du säger Mymlanbus, så kommer man ju till en sida dom talar om vilka fler saiter det finns här på iFokus med mera, inte alls till sin sida:(

Hel-snurrigt är det alltså :((((

johan
0

Surfa till http://www.ifokus.se/About/StartUserSite.aspx och aktivera er sajt där. Ni behöver fylla i en giltig e-postadress. Till den kommer ni få en kod som ni ska ange i steg två i aktiveringen. Sedan kommer ni åt er nya lyxiga sajt som är en mycket förbättrad variant av gamla personliga sidan.

Det kan ta en liten stunden innan mailet med koden kommer fram, så ha lite tålamod.

Skriv en rad på Support iFokus (http://support.ifokus.se/)  om ni inte lyckats.

Mvh // Johan

cillisw
0

Haha lite roligt att det inte bara var jag som blev lite irreterad. Men nu efter att jag har suttit och klickat på varenda knapp så hittade jag lösningen: man behöver aktivera om sin sida för att kunna se den igen. Tryck bara på min sida så får man gå igenom två steg. Hoppas ni får ordning på det också hihi! Flört

mymlanbus
0

#11. Va bra att det löser sig… tänkte väl att det inte var jag som var helsnurrig :) eller man vet ju aldrig? :)

cillisw
0

#12 Ja nu blev jag glad igen när jag hitta min lilla sida igen! Skrattande

Sessan1
0

Jaha nu kom det mailet med aktiveringenskoden i. Så nu funkar min sida oxå. Ok då vad det bara det som behövdes.

mymlanbus
0

Bra! Du ser att det ordnade sig till slut :)

matte-mi
0

När jag går in på den länken där man ska få koder så står det att min sajt redan är aktiverad och sen står det vad vill du göra nu

t. ex ändra inställningar din sajt, skriv blogginlägg m,m men när jag trycker på någon av dem så står det att jag inte har rättighet att komma in där och ändra.

??????????

Jag har inte aktiverat något med koder

Elorath
0

#10 Jag har aktiverat min sida för länge sen men det fungerar fortfarande inte för mig. Kan inte klicka på några länkar alls utan att få upp "webbsida finns inte".