Kattfotograf?
Riktigt fina
gillar speciellt den första. Själv skulle jag vilja lära mig redigera bilder. Haft photoshop på engelska men fattade noll
Jättefina bilder:D!
Bilderna är jättefina!
Hej - jag är ny på Kattforumet, men är också på "Kolhydrater" och "Keramik" sen en tid tillbaka. Hittade hit igår.
Jättefina bilder - har Du tagit dem själv?
Jag fotar mycket, men det är svårt att få bra bilder på min helt svarta Lussekatt. Jag har i alla fall ett fåtal som jag är nöjd med. Skulle gärna ta honom till en kattfotograf, men kan tänka mig att min kassa inte tillåter det…
Här har jag hans egen sida.
Anmaja
"Man är aldrig nere med en ballong"
/Nalle Puh
Jag har inte tagit dem själv.
De har jag hittat på nätet i ett annat forum.
(Skulle ha angett källa till bilderna om jag visste var personen som publicerade bilderna har hittat dem.)
Jag tycker du har tagit väldigt fina bilder på din svarta katt. Pälsen glänser så fint på bilderna. :-)
#10 Tack, det är i alla fall rätt svårt att få bra bilder, men det går ju att redigera i PS och det har jag gjort ibland.
Tråkigt om privata bilder snurrar runt utan länkning eller att ange källan.
Anmaja
/Nalle Puh
#12 vilken häftig bild :) Finfin!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#14 - Tack :)
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
#12 - ja den var häftig!
/Nalle Puh
Häftig bild den med vattnet. :-)
(Ska inte kopiera.)

har väl tagit en och en annan bild men inga bra med mig och katten, däremot många fina foton bara på Leo
tkr oxå om att fotografera men just nu är min älskling Digitalkameran inlämnad på lagning ; jag sörjer

Superfina bilder allihop! :D
Gillade speciellt #1, #12 och #19 ^^
#19: Jag skulle nog föredra om man beskar bilden lite lite så att det rosa på nosen inte kommer med, jag och simone (min kusin) satt nyss och diskuterade beskärning och det känns som att den delen stör lite ^^ Men bara vad vi tycker, smaken är som baken :D Och jag vet att jag själv inte är bäst på att fota så ska väl inte säga nåt, men hoppas du inte tog det negativt eller så: alla kan vi ju förbättras ;)
Jag tycker att den här blev söt
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#25 Vilken bra bild :)
#26 Åh tack så mycket! :)