Katter iFokus

Katter

Etikettandra-djur
Läst 1041 ggr
Bobby
0

Kolla in!

Kolla in

www.kaniner.ifokus.se

Gå in på jäkla katt!

Sessan1
0

:( Dom verkar inte vara riktiga djurvänner tyvärr.

Ledin
0

har gjort mitt inlägg undrar hur hon ser på räv,grävlig o rovfåglar? man ska ha nät över buren om man itne är i närheten om man är rädd om sin kanin. sen är det www.kanin.ifokus.se :)

Bobby
0

Sorry! Och tack!

Salladshataren
0

Bobby: Jaha, så det är man gör? Gör trådar på andra sajter för att hänga ut folk? Det kan jag säga att det är inte ett enda dugg moget!

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

thexclub
0

haha, herregud asså.
Nej, jag gillar inte katter. Och jag skulle hellre se att katten dör än att katten dödar mina kaniner, japp så äre :)

the vanity, it becomes insanity

LinaK
0

#4 Hon kanske ville att vi kattägare/älskare skulle få ge våran åsikt av det hela? Ser inget fel med det.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Salladshataren
0

#6 Jag tror hon har annan tanke bakom det hela…

LinaK
0

#7 Jasså? Vad menar du?

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Salladshataren
0

#8 Bobby har något emot hon som startade tråden "jäkla katt". Men varför vet jag inte.

Ledin
0

hon kunde ha skrivit farlig katt! lr dum katt inte jävla katt där drog hon gränsen väldigt högt inte tusan säger jag kaninjäveln varför ska man säga det för? ne fel ord har andvänts helt klart min åsikt…

Salladshataren
0

#10 Man kan säga massa saker utan att mena det. Jag svär ibland över mina djur, men jag är ju ingen djurhatare för det…

Jennie104
0

Ska du kalla dig vuxen, Du borde väll fatta att inte hänga ut 12 åringar att de säger fel, och jag tycker INTE att katter är dumma, jag har själv en katt! Men DEn katten var som jag skrev i rubriken. Den SKADADE min kanin, En snäll katt eller? Så verkar ni ´´Djuuurvänner´´ se på det hela. Herregud Bobby, du är så himla omogen, man kan tro att du inte är vuxen.

Och du gjorde den här tråden, FÖR du har något imot mig, Omg säger jag bara.

Ledin
0

dessutom om man läser det inlägget så ser man tydligt att personen i frågan skriver olika som första inlägget har katten inte rört kaninen men senare har den gjort det! Sen så fanns det en som värkar mera onormal å skriver att det var tur att den katten numera är påkörd! Hur kan man vara så smart å önska djur att dom blir påkörda. Ska jag då som bor på bondgård önksa korna dör dom som rymmer o går i min trädgår knapast! Jag får väll skylla mig själv som bor här lika så en person som inte har säker bur. Jag älskar alla djur även en ko som trampat ner mina blommor o lagt en koskit :) lite gödning o lukrat upp det gör mig inget det kommer igen nästa år.

Jennie104
0

13# MEN JAG UPPTÄCKTE JU DET EFTER JAG SKREV TRÅDEN..

omogna unge

Salladshataren
0

#13 Man kan ju önska vissa saker, även om man inte menar det ;) 

Ja, och Jennie såg ju sen att katten hade rört kaninen. Hur kan annars en kanin få rivsår om inte katten hade rört kaninen?

Ledin
0

Jennie du behöver inte bli så sur, å kalla folk för omogna ungar för att man tycker att du har dig själv att skylla! för så är ju fallet det e inte din kanins fel inte katten heller men visst hade kaninen tur det kunde slutat värre. Så ta å gör en mera säker bur det är dit jag vill komma. #15 jo men man skriver ju itne så ändå fast man tänker så. Lite får man ju tänka innan man pläntar in för det sårar så många djurvänner då inte bra kattfolk utan rent allmänt.

Jennie104
0

Jag blir så himla sur på er bara!

Jag vart såklart ARG på katten, som försökte döda min kanin! Så ja! Ni kan inte säga att jag inte är en djurvän, för det är jag!

Ledin
0

ja det tror jag att du är med, men gör en mera säker bur så slipper du råka ut för detta igen :) det e ju bra dit jag ville komma och jag har tur med snälla katter här alla katter här har mat dygnet runt även dom i ladgården har mat, det kan vara därför dom inte rör våra kaniner. Jag har iaf fixat komposthagen lite mera säker efter bra tips om sätta in mer nät runt om så inga tassar kan komma åt mina om det skulle vara så. Det ska byggas en annan daghage åt kaninerna då med ett inbyggd sovbur ja lr vad man nu kan kalla det. Hagen har jag tänkt andvända ett trästaket vi har tagit bort det ska sättas stolpar i varje hörn sen på med hönsnät över men själva inneburen ska vara låsbar så man kan känna sig säkrare över natten.

Sessan1
0

Katter är INTE dumma som sagt. Det är bara att du gör kaninburen säker så slipper du få en massa andra djur till din kanin, så är det bara.

'

Jennie104
0

Jag ska höra med min Låtsas pappa om han kan hjälpa mig med en hage till Jappo =)

Ledin
0

Ja gör det Jennie be han bygga en vettig lr gör den säker iaf för det känns tryggare då för dig att veta att ingen kan skada din lilla kanin.  Det behöver inte kosta en massa det finns billiga lösningar :) be han om lite hjälp att göra det du kan ju vara med o styra lite :)

Jennie104
0

Men jag tyckte det var taskigt gjort att säga att jag inte är nån djurvän…

Bobby
0

Så här låg nivå är det på kaninfokuset…

KindredCold
0

Åjo, ganska omogna kommentarer från de flesta här.
Gör buren säker, finns enkla metoder.
Katter jagar, de finns alltid en risk med att ha gnagare ute..
Finns även räv, grävling mm.
Ha bättre uppsikt, men onödigt att hata ett djur för dess instinkter.

Lycka till.